آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بافت برگزار شد

آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بافت با حضور مسئولان استانی و شهرستان برگزار شد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ صبح امروز آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بافت با حضور حجت‌الاسلام محمدزاده امام‌جمعه شهرستان بافت، سردار عبدالعلی روان‌بخش جانشین فرماندهی انتظامی استان، فرهاد آراسته فرماندار شهرستان بافت و جمعی […]

آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بافت با حضور مسئولان استانی و شهرستان برگزار شد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ صبح امروز آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بافت با حضور حجت‌الاسلام محمدزاده امام‌جمعه شهرستان بافت، سردار عبدالعلی روان‌بخش جانشین فرماندهی انتظامی استان، فرهاد آراسته فرماندار شهرستان بافت و جمعی از مسئولان استانی و لشکری شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرهاد آراسته ضمن عرض تسلیت به مناسبت به‌شهادت‌ رسیدن جمعی از هم‌وطنان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و همچنین شهادت چهار نفر از نیروهای خدوم و جان‌برکف نیروی انتظامی در این حادثه گفت: پلیس باید باقدرت مشروع و مقبول خود در جامعه به‌گونه‌ای رفتار نماید که مردم احساس امنیت کرده و مجرمان و متخلفان با حضور مقتدرانه پلیس احساس وحشت نمایند.

فرماندار بافت عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف سنگین نیروی انتظامی در نظم و امنیت در کنار مردم بودن است که خوشبختانه مجموعه فرماندهی و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان این امر مهم را تحقق بخشیدند و مردم نیز قدردان زحمات آن‌ها هستند.

وی با اشاره به ارتباط مردم با نیروی انتظامی در همه شرایط زندگی روزمره، اظهار کرد: نیروی انتظامی در خط مقدم ارتباط با مردم قرار دارد که هم در اجرای مأموریت‌های ویژه و هم در برقراری امنیت، خدمات بسیاری به مردم ارائه می‌نماید.
 
حجت‌الاسلام محمدزاده، امام‌جمعه شهرستان بافت با اشاره به حضور قاطع نیروی انتظامی در شهرستان گفت: این ارگان در سطح شهرستان بافت با بهره‌مندی از نیروهای توانمند و انقلابی خود همواره جهت حفظ و ارتقای امنیت با جان‌فشانی‌هایی که داشته‌اند از جان و امنیت خود گذشته‌اند و ما باید قدردان زحمات آنان باشیم.
 
سردار عبدالعلی روان‌بخش گفت: شهرستان بافت جز شهرستان‌های با امنیت در استان است که این امنیت مرهون تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی و همه نیروهای امنیتی و انتظامی است.
 
جانشین فرمانده کل انتظامی استان کرمان خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش مقوله مهمی است که در مواقع خطر و ناامنی قدر آن را می‌دانیم.
 
در این مراسم از زحمات سرهنگ دوم حسن کریمی سرپرست فرمانده انتظامی سابق شهرستان تقدیر و طی حکمی از سوی فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران سرتیپ احمدرضا رادان، برادر سرهنگ محمدجواد آرامون به‌عنوان فرماندهی جدید انتظامی شهرستان معرفی شد.
 
 
 انتهای خبر/پوریا




آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بافت برگزار شد

منبع:آرمـان
? آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بافت برگزار شد