آگاهی بخش به جامعه؛ درخواست وزیر ورزش و جوانان از سازمان های مردم نهاد

فت فتو/کرمان وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: درخواست دارم که سمن ها بخشی از کار خود را به آگاهی بخشی به جامعه اختصاص دهند. “سبدحمید سجادی” شامگاه هشتم مهرماه در نشست با نمایندگان سمن های استان کرمان گفت: در این دولت مردمی، سفرهای استانی متفاوت با گذشته و در این است که دیدار با […]

فت فتو/کرمان وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: درخواست دارم که سمن ها بخشی از کار خود را به آگاهی بخشی به جامعه اختصاص دهند.

“سبدحمید سجادی” شامگاه هشتم مهرماه در نشست با نمایندگان سمن های استان کرمان گفت: در این دولت مردمی، سفرهای استانی متفاوت با گذشته و در این است که دیدار با سمن ها و انجمن های مردمی را حتما در برنامه های سفری خود داریم.

وی ادامه داد: به عنوان وزیر ورزش و جوانان باید از بخش خصوصی فعال در حوزه ورزش و جوانان حمایت کنم.

سجادی بر لزوم مطالبه گری مردم از مسئولین تاکید کرد و افزود: اگر در حوزه ای ما غفلت کردیم باید از ما مطالبه گری کنید. وی عنوان کرد: کارها نباید روی زمین بماند اما کارها باید دو جانبه(همکاری دولت و مردم) انجام شود.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به مشارکت مردم مخصوصا جوانان اظهار کرد: اصلی ترین تکیه گاه و پشتیبان وزارتخانه ورزش، جوانان هستند و به دنبال توسعه و تعمیق گروه های مردمی هستیم.

وی بیان کرد: بخش جوانان نباید مغفول بماند و اگر ما به رسالت خود در قبال جوانان عمل کنیم خود این بخش منجی ورزش می شود.

سجادی با تاکید برآنکه سمن ها مکان های ورزشی ما را در اختیار بگیرند، تصریح کرد: ۳۲ هزار اماکن ورزشی ساخته شده و در حال احداث در  کشور داریم و سمن ها بهره برداری از آنها را برعهده بگیرند.

وی با اشاره به اینکه دنیا در بخش ورزش از ما جلوتر است، تصریح کرد: در زمان برگزاری مسابقات به فکر هزینه های برگزاری مسابقات هستیم.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: درخواست دارم که سمن ها بخشی از کار خود را به آگاهی بخشی به جامعه اختصاص دهند. وی عنوان کرد: امیدوارم روحیه دفاع مقدسی در سمن های ما تقویت شود.

انتهای پیام




آگاهی بخش به جامعه؛ درخواست وزیر ورزش و جوانان از سازمان های مردم نهاد

منبع:ایـسنا
? آگاهی بخش به جامعه؛ درخواست وزیر ورزش و جوانان از سازمان های مردم نهاد