آموزش و پرورش استان کرمان در زمره پنج استان برتر کشور قرار گرفت

در مراسمی با حضور وزیر آموزش و پرورش از آموزش و پرورش استان کرمان و‌ مدیرکل این استان به عنوان یکی از پنج استان برتر کشور تقدیر شد. به گزارش نذیر کرمان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونین وزارت و […]

در مراسمی با حضور وزیر آموزش و پرورش از آموزش و پرورش استان کرمان و‌ مدیرکل این استان به عنوان یکی از پنج استان برتر کشور تقدیر شد.

به گزارش نذیر کرمان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونین وزارت و مدیران کل آموزش و پرورش سراسر کشور در تهران، نتایج ارزیابی عملکرد استانها در شاخص های عمومی و اختصاصی اعلام شد.

براساس این گزارش، این ارزیابی توسط مدیران حوزه ستادی وزارت آموزش و پرورش در ۱۴ شاخص عمومی و ۱۲۰ شاخص تخصصی ازجمله بازگشایی مدارس و پروژه مهر ۱۴۰۳_۱۴۰۲ و شامل عملکرد کادر اداری ادارات آموزش و پرورش، فرهنگیان، مدیران مدارس،  سراسر استان در این شاخص ها می باشد و در نهایت پنج استان، کرمانشاه، کرمان، خراسان رضوی، هرمزگان و فارس به عنوان استانهای برتر کشور معرفی شدند.

در این مراسم لوح تقدیر رضا مرادصحرایی؛وزیر آموزش و پرورش به رضا رضایی؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به عنوان مدیرکل یکی از پنج استان برتر کشور اهدا شد.




آموزش و پرورش استان کرمان در زمره پنج استان برتر کشور قرار گرفت

منبع:یـزدان کـرمان
? آموزش و پرورش استان کرمان در زمره پنج استان برتر کشور قرار گرفت