آموزش را نباید به وجود تجهیزات گره زد

مدیر آموزش و پرورش رودبارجنوب گفت: آموزش را نباید به وجود تجهیزات گره زد، خلق دست سازه ها باعث روحیه پژوهشگری در دانش آموزان می شود. مهدی بهرامی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«فت فتو»؛ گفت: آموزش از طریق بازی و یادگیری مهارت‌های جسمی و روحی دانش آموزان را تقویت و در یادگیری […]

مدیر آموزش و پرورش رودبارجنوب گفت: آموزش را نباید به وجود تجهیزات گره زد، خلق دست سازه ها باعث روحیه پژوهشگری در دانش آموزان می شود.

مهدی بهرامی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«فت فتو»؛ گفت: آموزش از طریق بازی و یادگیری مهارت‌های جسمی و روحی دانش آموزان را تقویت و در یادگیری تاثیر ویژه‌ای دارد.
 
مدیر آموزش و پرورش رودبارجنوب برپایی این نمایشگاه را مهم و پراهمیت دانست و افزود: ویژگی‌های هر بازی و فایده های آن در رشد همه جانبه‌ی قوای ذهنی، جسمی، شخصیتی و اجتماعی کودک تاثیر و باعث توسعه تفکرات پژوهشی دانش آموزان خواهد شد.
 
 وی با بیان اينکه آموزش را نباید به وجود تجهیزات گره زد، تصریح کرد: خلاقیت و تلاش آموزگاران دلسوز با خلق چنین آثاری باعث روحیه پژوهشگری و تقویت قدرت خلاقیت در دانش‌آموزان خواهد شد.
 
مهدی بهرامی نقش بازی در یادگیری را مهم دانست و خاطر نشان کرد: اگر در مدارس از ابزار بازی برای آموزش استفاده شود نشاط و شادابی در بین دانش‌آموزان ایجاد و باعث اثرگذاری بهتری در امر آموزش خواهد شد.
 
انتهای خبر/پ




آموزش را نباید به وجود تجهیزات گره زد

منبع:آرمـان
? آموزش را نباید به وجود تجهیزات گره زد