آمار مربوط به حوادث آسانسور در کرمان بالاست

نذیر کرمان – گروه اقتصاد: سرپرست اتحادیه آسانسور و پله برقی کرمان آمار حوادث آسانسور در کرمان را زیاد دانست و تاکید کرد که مردم تجهیزات مورد نیاز خود را از شرکت‌های دارای مجوز تهیه کنند. حمید عباسی همچنین با بیان این‌که آسانسورهای استانداری کرمان هنوز تایید صلاحیت نگرفته‌اند،گفت که آسانسور برج اول،بیمارستان افضلی‌پور،بیمارستان قدیمی […]

نذیر کرمان – گروه اقتصاد: سرپرست اتحادیه آسانسور و پله برقی کرمان آمار حوادث آسانسور در کرمان را زیاد دانست و تاکید کرد که مردم تجهیزات مورد نیاز خود را از شرکت‌های دارای مجوز تهیه کنند.

حمید عباسی همچنین با بیان این‌که آسانسورهای استانداری کرمان هنوز تایید صلاحیت نگرفته‌اند،گفت که آسانسور برج اول،بیمارستان افضلی‌پور،بیمارستان قدیمی شهید باهنر،برج هزار و یکشب و پله برقی پاساژ آزادی نیز مجوز ایمنی لازم را اخذ نکرده‌اند.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از ایسنا کرمان،وی ۲۳ آبان ماه در یک نشست خبری با بیان این‌که با استقلال اتحادیۀ آسانسور و پله برقی از سال ۱۳۹۷،استانداردسازی آسانسورها نظم بیشتری پیدا کرد،افزود:«طبق گزارشات سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کرمان،حدود ۹۰ درصد شکایات مردمی از ما در سال گذشته کاهش یافته است».

سرپرست اتحادیه آسانسور و پله برقی کرمان ایجاد هیئت صلح در سال ۱۴۰۰ را از دیگر دستاوردهای این اتحادیه دانست و بیان کرد:«با عضویت در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی برخی از مشکلات این اتحادیه حل و فصل می‌شود».

عباسی در ادامه با بیان این‌که آمادگی لازم برای آموزش مهندسین عضو نظام مهندسی ساختمان در خصوص مقررات ملی مبحث ۱۵ به‌صورت رایگان را داریم،گفت:«در تیرماه سال ۱۳۹۹ مجوز یک شرکت بازرسی به دلیل تخلفات،در مرکز ملی صلاحیت ابطال شد،اما متاسفانه اداره استاندارد استان کرمان تا سه ماه این مصوبه را اجرا نکرد و در حین تعلیق مجوز،بازرسی از آسانسورها را انجام می‌داد و ۵۲ گواهینامه فاقد اصالت در این مدت صادر کرد. حال سوال این است که چرا با وجود تخلفات،این همه با آن مماشات شد و به دستگاه قضا معرفی نشد؟ گفتنی است این شرکت قبل از ابطال مجوز بیش از ۱۵۰۰ دستگاه آسانسور را  تایید کرده است».

عباسی با بیان این‌که دو شرکت بازرسی معتبر در کل استان داریم که فقط یکی از آن‌ها بومی است،اضافه کرد:«مردم شناسه ایمنی آسانسورها را به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷ پیامک کنند تا از آخرین وضعیت تائیدیه ایمنی آسانسور مطلع شوند و اگر نوشته شده بود “در حال بررسی است” یعنی هنوز تائیدیۀ لازم را اخذ نکرده است». /پ

 




آمار مربوط به حوادث آسانسور در کرمان بالاست

منبع:خبر کرمان
?

آمار مربوط به حوادث آسانسور در کرمان بالاست

:اخبار استان کرمان – اقتصادی