آمار شبانه‌روز گذشته کرونا در کرمان|ثبت ۷۹ بستری و ۱۲ فوتی

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۷۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان بستری شدند و ۱۲ نفر بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند. به گزارش فت فتو از کرمان، مهدی شفیعی بعد از ظهر امروز در تشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا در کرمان اظهار کرد: […]


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۷۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان بستری شدند و ۱۲ نفر بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند.

به گزارش فت فتو از کرمان، مهدی شفیعی بعد از ظهر امروز در تشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا در کرمان اظهار کرد: موارد بستری قطعی ابتلا به کرونا هم‌اکنون در بیمارستان‌های استان کرمان۶۱۶ مورد است که به تفکیک در  کرمان ۳۴۶ نفر، رفسنجان ۳۵ نفر، جیرفت ۸۳ نفر، بم ۵۷ نفر و سیرجان ۹۵ نفر بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان کرمان ۳۸ هزار و ۴۳۷ مورد و موارد جدید بستری در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های استان را ۷۹ مورد برشمرد.

وی تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا  در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۱۲ نفر و مجموع فوتی‌های کرونا در استان ۴۵۶۷ نفر عنوان کرد.

شفیعی خاطرنشان کرد: واکسن تزریق شده نوبت اول در استان یک‌میلیون و ۱۷ هزار و ۳۱۲ دز و نوبت دوم ۵۱۷ هزار و ۴۴۵ دز بوده است.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

 





آمار شبانه‌روز گذشته کرونا در کرمان|ثبت ۷۹ بستری و ۱۲ فوتی

منبع:فــارس
? آمار شبانه‌روز گذشته کرونا در کرمان|ثبت ۷۹ بستری و ۱۲ فوتی