آمادگی مراکز انتقال خون استان در شب‌های قدر

مراکزاهدای خون استان در شب‌های قدر آماده دریافت خون برای نیازمندان است. به گزارش فت فتو، مدیرکل انتقال خون استان کرمان گفت: از مردم دلسوز کرمان می‌خواهیم تا در شب‌های پر برکت قدر از فضیلت‌های این عمل نیک بهره‌مند و مثل همیشه یاریگر انتقال خون در تامین خون سالم برای بیماران باشند. شکوهی ضمن قدردانی […]

مراکزاهدای خون استان در شب‌های قدر آماده دریافت خون برای نیازمندان است.

به گزارش فت فتو، مدیرکل انتقال خون استان کرمان گفت: از مردم دلسوز کرمان می‌خواهیم تا در شب‌های پر برکت قدر از فضیلت‌های این عمل نیک بهره‌مند و مثل همیشه یاریگر انتقال خون در تامین خون سالم برای بیماران باشند.

شکوهی ضمن قدردانی از کلیه اهدا کنندگانی که با اهدای خون در نجات جان همنوع خود سهیم هستند عنوان کرد: بیماران نیازمند به خون در تمامی ایام سال نیاز به این ماده حیاتی دارند و تنها منبع تامین کننده آن اهدا کنندگانی هستند که با انجام این عمل خداپسندانه زندگی را به بیماران هدیه می‌دهند.

وی در خصوص ساعات کاری مراکز اهدای خون در لیالی قدر بیان کرد: پایگاه مرکزی واقع در بلوار ۲۲ بهمن از ساعت ۱۶ الی ۳ بامداد و تیم سیار خونگیری واقع در مهدیه صاحب الزمان از ساعت ۲۰ و ۳۰ الی ۳ بامداد و پایگاه‌های اهدای خون در شهرستان‌های رفسنجان، سیرجان، جیرفت و بم از ساعت ۲۰ و ۳۰ الی ۲ بامداد میزبان اهدا کنندگان گرامی و آماده خدمت رسانی به این عزیزان می‌باشد.




آمادگی مراکز انتقال خون استان در شب‌های قدر

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? آمادگی مراکز انتقال خون استان در شب‌های قدر