آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی بافت برای راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت، آمادگی این دانشگاه را برای راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون اعلام کرد. به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو از بافت، علیرضا مرادی در نشست مشترک با احسان سلطانی‌نژاد، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بافت و قدردانی از تلاش‌های ایثارگرانه مدافعان سلامت، آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت را برای […]

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت، آمادگی این دانشگاه را برای راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو از بافت، علیرضا مرادی در نشست مشترک با احسان سلطانی‌نژاد، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بافت و قدردانی از تلاش‌های ایثارگرانه مدافعان سلامت، آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت را برای راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون کووید ـ ۱۹ به‌منظور دسترسی بیشتر مردم به خدمات واکسیناسیون و اجرای سریع‌تر و گسترده‌تر این طرح در شهرستان بافت اعلام کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت افزود: امکانات و ظرفیت‌های این دانشگاه در خدمت اجرای طرح واکسیناسیون مردم قرار خواهد گرفت.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بافت هم با تبیین عملکرد و اقدامات انجام شده در مقابله با بیماری کرونا و تحلیل شرایط موجود و ضرورت‌های طرح واکسیناسیون از اعلام آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی بافت برای همکاری با کادر بهداشت و درمان و مشارکت در اجرای واکسیناسیون مردم قدردانی کرد.

در این نشست مقرر شد مرکز ویژه واکسیناسیون کووید ـ ۱۹ با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی و شبکه بهداشت و درمان در کوتاه‌ترین زمان ممکن (پایان هفته جاری) در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت راه‌اندازی و اجرای طرح واکسیناسیون اقشار مختلف مردم طبق برنامه زمان‌بندی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام شود.

انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/پ



منبع:آنـــا
? آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی بافت برای راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون