آماده‌سازی بیش از ۶ هزار مدرسه در قالب پروژه مهر در کرمان

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان از آماده‌سازی ۶۰۲۰ مدرسه برای تحصیل بیش از ۶۸۰ هزار دانش‌آموز در قالب پروژه مهر در استان خبر داد.  به گزارش نذیر کرمان از کرمان، اصغر پارسا با اشاره به اهمیت پروژه مهر به‌عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای اجتماعی و فرهنگی، خواستار تلاش تمامی مجموعه آموزش و […]


معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان از آماده‌سازی ۶۰۲۰ مدرسه برای تحصیل بیش از ۶۸۰ هزار دانش‌آموز در قالب پروژه مهر در استان خبر داد.

 به گزارش نذیر کرمان از کرمان، اصغر پارسا با اشاره به اهمیت پروژه مهر به‌عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای اجتماعی و فرهنگی، خواستار تلاش تمامی مجموعه آموزش و پرورش به‌منظور هرچه بهتر برگزار شدن این رویداد در سطح استان شد.

 وی افزود: برای شروع شوق‌انگیز و مطلوب فعالیت‌های آموزشی و تربیتی نظام آموزش عمومی کرمان در راستای اسناد بالادستی به‌ویژه سند تحول بنیادین با هدف تقویت و کیفیت‌بخشی به مدارس و برای دمیدن روح امید، نشاط و شادابی در مدارس در آغاز مهرماه نیاز به مشارکت عمومی و همه‌جانبه مجموعه آموزش و پرورش، اولیا و دستگاه‌های مرتبط با آموزش و پرورش است

. پارسا افزود: به‌منظور اجرای پروژه مهر در استان ۶ کارگروه شامل کارگروه برنامه‌ریزی سازماندهی و بهسازی منابع، نیروی انسانی، فضا، تجهیزات و …، کارگروه مردمی‌سازی، کارگروه تبیین و تبلیغ، اطلاع‌رسانی، کارگروه تأیید صلاحیت و انتخاب و انتصاب مدیران، کارگروه نظارت و ارزیابی، کارگروه آموزشی، تربیتی و تندرستی در اداره کل آموزش و پرورش استان تشکیل شده است.

 معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان عنوان کرد: برنامه‌ریزی لازم برای تحویل کامل پروژه‌های در حال اتمام توسط اداره‌کل نوسازی و گروه‌های جهادی صورت می‌گیرد تا در ابتدای ماه مهر دانش‌آموزان در مدارسی شاداب و زیبا مشغول تحصیل شوند.

 اصغر پارسا خاطرنشان کرد: جشن شکوفه‌ها و جوانه‌ها در روز ۲۹ شهریورماه و زنگ شروع سال تحصیلی و ایثار و مقاومت برای همه پایه‌های تحصیلی در روز شنبه یک مهر ماه به صدا در خواهد آمد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان از آماده‌سازی ۶۰۲۰ مدرسه برای تحصیل بیش از ۶۸۰ هزار دانش‌آموز در قالب پروژه مهر در استان خبر داد.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





آماده‌سازی بیش از ۶ هزار مدرسه در قالب پروژه مهر در کرمان

منبع: فــارس
? آماده‌سازی بیش از ۶ هزار مدرسه در قالب پروژه مهر در کرمان