آماده‌باش نیروهای امدادی در چهارشنبه‌سوری

فت فتو/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از آماده‌باش ۲۸ پایگاه ثابت و موقت امدادونجات در ایام نوروز و هم چنین آماده‌باش نیروهای امدادی در چهارشنبه‌سوری در سراسر استان خبر داد.  رضا فلاح در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی طرح ملی امدادونجات نوروزی با حضور جمعی از اعضای شورای معاونین و پرسنل معاونت امدادونجات […]

فت فتو/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از آماده‌باش ۲۸ پایگاه ثابت و موقت امدادونجات در ایام نوروز و هم چنین آماده‌باش نیروهای امدادی در چهارشنبه‌سوری در سراسر استان خبر داد. 

رضا فلاح در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی طرح ملی امدادونجات نوروزی با حضور جمعی از اعضای شورای معاونین و پرسنل معاونت امدادونجات  جمعیت هلال احمر استان بیان کرد: از ۲۵ اسفندماه سال جاری آغاز و تا پایان ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ادامه خواهد یافت. 

وی با اشاره به آماده باش ۲۸ پایگاه ثابت و موقت امدادونجات در محورهای مواصلاتی سراسر استان افزود: ۵۴۰ نیروی عملیاتی به صورت شبانه روز در ایام مذکور به مسافران نوروزی در صورت نیاز و ضرورت خدمات امدادی ارائه خواهند داد. 
وی با اشاره به فعال بودن ۲۷ مرکز پیام پاسخگویی اضطراری در سراسر استان خاطرنشان کرد: تیم های امدادونجات هوایی، واکنش سریع برادران و امدادونجات خواهران در قالب تیم توانا در مرکز استان نیز مستقر و آماده باش خواهند بود. 
وی با اشاره به اهمیت ایمنی و آمادگی امدادی در روز چهارشنبه سوری پایان سال تصریح کرد: هفت تیم در مرکز استان و همچنین در سایر شهرستان ها نیز در مجموع ۳۰ تیم در مکان های شلوغ و پرتردد جهت پوشش امدادی مستقر و آماده باش هستند.

انتهای پیام




آماده‌باش نیروهای امدادی در چهارشنبه‌سوری

منبع: ایـسنا
? آماده‌باش نیروهای امدادی در چهارشنبه‌سوری