آماده‌باش ستاد بحران کوهبنان به دنبال بارش شدید باران

کرمان – سرپرست فرمانداری کوهبنان گفت: با توجه به نامساعد بودن شرایط جوی، شدت باران در برخی مناطق کوهستانی و همراه بودن با باد شدید ستاد بحران شهرستان به صورت آماده‌باش کامل در آمده است. مجید توکلی در گفتگو با فت فتو بیان کرد: از ابتدای شروع بارندگی تمام نیروهای امدادی و خدماتی ستاد بحران […]

کرمان – سرپرست فرمانداری کوهبنان گفت: با توجه به نامساعد بودن شرایط جوی، شدت باران در برخی مناطق کوهستانی و همراه بودن با باد شدید ستاد بحران شهرستان به صورت آماده‌باش کامل در آمده است.

مجید توکلی در گفتگو با فت فتو بیان کرد: از ابتدای شروع بارندگی تمام نیروهای امدادی و خدماتی ستاد بحران شهرستان به همراه تجهیزات خودرویی در حال خدمت‌رسانی و رفع مشکلات موجود در مناطق آسیب دیده هستند و با هدایت آب‌های روان به سمت رودخانه‌ها و زمین‌های کشاورزی درصدد رفع مشکلات موجود در دهستان‌های جور و خرمدشت هستند.

سرپرست فرمانداری کوهبنان افزود: شدت باران در برخی مناطق کوهستانی به حدی است که بسیاری از جویبارها و رودخانه‌های فصلی در مناطق کوهستانی جاری شده است.

توکلی خاطر نشان کرد: چندین اکیپ از نیروهای امدادی بسیج، سپاه، نیروی انتظامی، شهرداری، اداره راه و شهرسازی و جوانان داوطلب هلال‌احمر به سمت روستاها و مناطق روستایی و کوهستانی شهرستان اعزام شدند.

سرپرست فرمانداری کوهبنان گفت: با توجه به نامساعد بودن وضعیت جوی، وزش باد شدید و کوهستانی بودن شهرستان و وجود راه‌های ارتباطی کوهستانی همراه با شیب تند و پیچ‌های خطرناک، شهروندان کوهبنانی از سفرهای غیرضروری خودداری و سعی کنند از اطراق در مسیر رودخانه‌ها و سطح شیب دار زمین، نزدیک شدن به سدها و توقف بر روی پل‌ها جدا خودداری کنند.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه بسیاری از جاده‌های ارتباطی شهرستان از مسیر کوهستانی می‌گذرد با افزایش شدت بارندگی احتمال ریزش کوه و مسدود شدن جاده‌های ارتباطی دور از انتظار نیست، لذا جا دارد که رانندگان در مسیرهای ارتباطی با دقت بیشتر و سرعت کمتری رانندگی کنند تا دچار حادثه نشوند.

سرپرست فرمانداری کوهبنان گفت: شهروندان کوهبنانی و مسافران عبوری در صورت برخورد با هرگونه مشکل و جویا شدن وضعیت راه‌های ارتباطی مراتب را با شماره تلفن ۳۳۴۹۴۵۳۲ ستاد بحران شهرستان کوهبنان در میان بگذارند.

کد خبر ۵۵۵۰۱۴۲




آماده‌باش ستاد بحران کوهبنان به دنبال بارش شدید باران

منبع: مــهر
? آماده‌باش ستاد بحران کوهبنان به دنبال بارش شدید باران