آغاز واگذاری بیش از ۳۰۰۰ قطعه زمین در استان کرمان

واگذاری بیش از ۳ هزار قطعه زمین در قالب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با حضور استاندار کرمان آغاز شد.  به گزارش نذیر کرمان از کرمان، صبح امروز سه‌شنبه سوم بهمن‌ماه جاری و با حضور محمدمهدی فداکار استاندار کرمان واگذاری بیش از ۳ هزار قطعه زمین در قالب طرح حمایت از خانواده و […]


واگذاری بیش از ۳ هزار قطعه زمین در قالب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با حضور استاندار کرمان آغاز شد.

 به گزارش نذیر کرمان از کرمان، صبح امروز سه‌شنبه سوم بهمن‌ماه جاری و با حضور محمدمهدی فداکار استاندار کرمان واگذاری بیش از ۳ هزار قطعه زمین در قالب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سراسر استان کرمان از شهر کهنوج آغاز شد.

استاندار کرمان در حاشیه این آیین اظهار داشت: واگذاری بیش از ۳ هزار قطعه زمین در قالب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با اولویت خانواده‌های دارای فرزند بیشتر در استان کرمان آغاز شد.

محمدمهدی فداکار بر تسریع بر واگذاری زمین‌ها به افراد واجدشرایط تاکید کرد و ادامه داد: این زمین‌ها به صورت خودمالکی در شهرهای مختلف استان واگذار می‌شود و  آماده‌سازی زمین‌ها به سرعت توسط دولت انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه متقاضیان به صورت شخصی در زمین خود ساخت و ساز را آغاز می‌کنند به نظر می‌رسد انگیزه بیشتری برای ساخت مسکن نسبت به مجتمع‌های مسکونی توسط مردم وجود دارد.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ش





آغاز واگذاری بیش از ۳۰۰۰ قطعه زمین در استان کرمان

منبع: فــارس
? آغاز واگذاری بیش از ۳۰۰۰ قطعه زمین در استان کرمان