آغاز فعالیت ۱۰ داروخانه جدیدِ شهرستان رفسنجان در نیمه نخست امسال

نذیر کرمان/کرمان معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از افزایش تعداد ۱۰ داروخانه در شهرستان به‌منظور دسترسی راحت‌تر همشهریان و انجام ۲۶۰ مورد بازرسی از داروخانه‌های تحت پوشش دانشگاه در شش‌ ماه نخست امسال خبر داد. دکتر مهسا حسنی‌پور امروز ۹ مهرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تعداد […]

نذیر کرمان/کرمان معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از افزایش تعداد ۱۰ داروخانه در شهرستان به‌منظور دسترسی راحت‌تر همشهریان و انجام ۲۶۰ مورد بازرسی از داروخانه‌های تحت پوشش دانشگاه در شش‌ ماه نخست امسال خبر داد.

دکتر مهسا حسنی‌پور امروز ۹ مهرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۰ داروخانه به مجموع داروخانه‌ها اضافه شده که این موضوع دسترسی راحت‌تر به دارو را برای همشهریان عزیز به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: طی ماه‌های اخیر یک داروخانه در شهرستان انار به شبانه‌روزی تغییر وضعیت داده و در حال حاضر ۱۰ داروخانه شبانه‌روزی در سطح شهرستان رفسنجان و انار در حال فعالیت هستند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با اشاره به بررسی سامانه‌های داروخانه‌ها و نظارت بر عدم گرانفروشی و آزادفروشی اجباری و نظارت بر ارائه خدمات دارویی مطلوب در بازدیدها به شهروندان توصیه کرد: درخواست داریم در تهیه و مصرف دارو ها از علم و تجربه داروسازان در داروخانه‌ها استفاده و از مصرف خودسرانه دارو پرهیز کنند.

انتهای پیام




آغاز فعالیت ۱۰ داروخانه جدیدِ شهرستان رفسنجان در نیمه نخست امسال

منبع: ایـسنا
? آغاز فعالیت ۱۰ داروخانه جدیدِ شهرستان رفسنجان در نیمه نخست امسال