آغاز فعالیت کلاس‌های درسی دانشگاه در استان کرمان

با پایان تعطیلات و رفع محدودیت‌های کرونایی، کلاس‌های درسی دانشگاه نیز فعالیت خود را آغاز کرده است. به گزارش فت فتو، سرپرست دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: کلاس‌های درس عملی و برخی از کلاس‌ها در دانشکده‌ها فعال شده است، اما برای رفع مشکل خوابگاه‌ها جلسه‌ای برگزار کردیم و از هفته آینده همه کلاس‌ها به ویژه […]

با پایان تعطیلات و رفع محدودیت‌های کرونایی، کلاس‌های درسی دانشگاه نیز فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گزارش فت فتو، سرپرست دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: کلاس‌های درس عملی و برخی از کلاس‌ها در دانشکده‌ها فعال شده است، اما برای رفع مشکل خوابگاه‌ها جلسه‌ای برگزار کردیم و از هفته آینده همه کلاس‌ها به ویژه در مقطع کارشناسی به صورت حضوری دایر خواهد بود.

اکبری فرد افزود:، اما با توجه به اقداماتی که از قبل انجام شده بسیاری از دانشکده‌ها نیز از هم اکنون فعال شده‌اند، ولی برای حضور کامل دانشجویان لازم است در رفع مشکلات خوابگاه‌ها اقداماتی صورت بگیرد که در حال پیگیری هستیم.

منظری توکلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان هم گفت: همه کلاس‌ها در دانشکده‌ها به صورت حضوری فعال شدند و دانشگاه از حضور دانشجویان پرشور گردیده و امیدواریم همه آن‌ها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت حضوری در تمام کلاس‌های درس حاضر شوند.




آغاز فعالیت کلاس‌های درسی دانشگاه در استان کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? آغاز فعالیت کلاس‌های درسی دانشگاه در استان کرمان