آغاز فعالیت ادارات کرمان با ۲ ساعت تاخیر

کرمان – آلودگی شدید هوا در کرمان موجب تاخیر ۲ ساعته در آغاز به کار ادارات کرمان شد. به گزارش فت فتو، باتوجه به اعلام ادارات کل حفاظت محیط زیست و هواشناسی مبنی بر افزایش شاخص آلایندگی‌های هوا در شهرستان کرمان و پایداری آن و نظر دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر خطرناک بودن این وضعیت […]

کرمان – آلودگی شدید هوا در کرمان موجب تاخیر ۲ ساعته در آغاز به کار ادارات کرمان شد.

به گزارش فت فتو، باتوجه به اعلام ادارات کل حفاظت محیط زیست و هواشناسی مبنی بر افزایش شاخص آلایندگی‌های هوا در شهرستان کرمان و پایداری آن و نظر دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر خطرناک بودن این وضعیت برای سلامت شهروندان و تمامی گروه‌های سنی، براساس تصمیم کارگروه استانی شرایط اضطرار آلودگی هوا کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی به استثنا مراکز امدادی، درمانی، انتظامی (واحدهای انتظامی) امروز یکشنبه با دو ساعت تأخیر آغاز به کار کنند.

با توجه به فصل امتحانات دانش آموزان فقط جهت برگزاری امتحان به مدرسه مراجعه و پس از امتحان بلافاصله به منزل بازگردند و مدیران مدارس نیز از قرارگیری دانش آموزان در محوطه و هوای باز جلوگیری کنند.

در سایر شهرستان‌ها نیز فرمانداران براساس تفویض اختیار داده شده با اعلام نظر محیط زیست و مرکز بهداشت مربوطه می‌توانند تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

در ضمن این محدودیت کاری برای بخش خصوصی، بانک‌ها، مراکز آموزش عالی و صدا و سیما و مراکزی که از قبل وقت رسیدگی به امور شهروندان داده‌اند، نظیر مراجع قضائی و دستگاه‌های خدماتی بر عهده بالاترین مقام مربوطه می‌باشد.

کد خبر ۵۴۹۵۹۲۴




آغاز فعالیت ادارات کرمان با ۲ ساعت تاخیر

منبع: مــهر
? آغاز فعالیت ادارات کرمان با ۲ ساعت تاخیر