آغاز عملیات اجرای باند دوم محور حادثه‌خیز ریگان – نرماشیر

عملیات اجرای باند دوم محور حادثه‌خیز ریگان – نرماشیر آغاز شد. به گزارش نذیر کرمان از ریگان، صبح امروز با حضور نماینده شرق استان، معاون سیاسی اجتماعی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی و فرمانداران شرق استان کرمان عملیات اجرایی باند دوم ریگان نرماشیر آغاز شد.  مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان در این مراسم گفت: […]


عملیات اجرای باند دوم محور حادثه‌خیز ریگان – نرماشیر آغاز شد.

به گزارش نذیر کرمان از ریگان، صبح امروز با حضور نماینده شرق استان، معاون سیاسی اجتماعی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی و فرمانداران شرق استان کرمان عملیات اجرایی باند دوم ریگان نرماشیر آغاز شد.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان در این مراسم گفت: قطعه اول باند دوم محور ریگان – نرماشیر به طول ۶ کیلومتر از سمت شهرستان ریگان آغاز شده است.

رضا حافظی بیان داشت: برای آسفالت قطعه اول این محور ۷۸ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است و با تعیین پیمانکار روند اجرایی این محور حادثه‌خیز به‌سرعت انجام و مردم شرق استان از مزایای آن برخوردار خواهند شد.

 نماینده شرق استان در مجلس شورای اسلامی نیز بیان داشت: به‌زودی عملیات اجرایی این باند از سمت نرماشیر به‌طول ۱۰ کیلومتر آغاز خواهد شد.

 حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی عنوان کرد: از اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری ۱۰۰میلیارد تومان برای این محور اختصاص یافته است.

 وی خاطرنشان کرد: این محور یکی از محورهای حادثه‌خیز استان کرمان است که ۴۵ کیلومتر از این محور در شهرستان‌های فهرج، نرماشیر و ریگان قرار دارد.

پایان پیام/۸۰۰۱۴/ب





آغاز عملیات اجرای باند دوم محور حادثه‌خیز ریگان – نرماشیر

منبع: فــارس
? آغاز عملیات اجرای باند دوم محور حادثه‌خیز ریگان – نرماشیر