آغاز سومین مرحله طرح آبرسانی «مرد میدان» از زادگاه حاج قاسم/ کلنگ زنی ۴۰۰ واحد مسکونی مددجویان در قنات ملک

سردار حسین معروفی گفت: امروز توفیق حاصل شد به مناسبت هفته مقاومت، سومین مرحله از افتتاح طرح‌های آبرسانی قرارگاه مرد میدان شهید حاج‌قاسم سلیمانی در استان کرمان با محوریت روستای قنات‌ملک آغاز شود. به گزارش فت فتو؛ سردار حسین معروفی در آیین آبرسانی به روستاهای استان کرمان گفت: همه دوستداران انقلاب و مردم عزیز فرمان […]

سردار حسین معروفی گفت: امروز توفیق حاصل شد به مناسبت هفته مقاومت، سومین مرحله از افتتاح طرح‌های آبرسانی قرارگاه مرد میدان شهید حاج‌قاسم سلیمانی در استان کرمان با محوریت روستای قنات‌ملک آغاز شود.

به گزارش فت فتو؛ سردار حسین معروفی در آیین آبرسانی به روستاهای استان کرمان گفت: همه دوستداران انقلاب و مردم عزیز فرمان امام خود را در حوزه محرومیت زدایی، خدمات اجتماعی و آبرسانی مد نظر قرار دادند و ما به تاسی از امام و باور خود و با یادگیری از استاد و معلم و مراد خود حاج قاسم سلیمانی، باور داریم که انقلاب ما با مردم تعریف می شود. 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: انقلاب بدون مردم انقلاب نیست چرا که مردم پای دین و انقلاب ایستاده اند و  ما باید برای مردمان خود نوکری کنیم نه آقایی چرا که این مردم هستند که ما و ایران را عزیز و سربلند کرده اند نام ایران در دنیا می درخشد. 

وی با تاکید بر اینکه شهید حاج قاسم از جنس این مردم و عصا ه این مردم است، بیان کرد: خدا را شاکریم در قالب قرارگاه نهضت آبرسانی مرد میدان حاج قاسم سلیمانی، ۴۰۲ روستا را برای آبرسانی پیش بینی کرده ایم. 

این مقام مسئول افزود: این اقدام با همکاری اداره آبفای شهرستان ها، مس تعداد روستاهای استان که آبرسانی آنها در هفته مقاومت انجام می شود شامل تعداد ده هزار و ۷۳۲ خانوار با جمعیت ۲۸ هزار و ۲۳۳ نفر است. 

ادامه داد: این آبرسانی در شهرستان های رفسنجان ۱۸ روستا، رابر ۱۲ روستا، رودبار جنوب ۸ روستا، فهرج ۸ روستا، کهنوج ۶ روستا، ریگان ۴ روستا، عنبر آباد ۴ روستا و بم ۳ روستا .اجرا می شود که جمعا در این پروژه ۶۳ روستا خواهد بود.

وی تاکید کرد: با روحیه انقلابی امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۱ مشکل اکثر روستاهای استان در حوزه آبرسانی را حل کنیم و امروز توفیق حاصل شد که به مناسبت هفته مقاومت سومین مرحله از افتتاح طرح های آبرسانی قرارگاه مرد میدن شهید حاج قاسم سلیمانی را با محوریت روستای قنات ملک آغاز کنیم.

وی با اشاره به کلنگ زنی واحدهای مسکونی در قنات ملک توضیح داد: در روستای قنات ملک ۱۲۰۰ مددجوی فاقد مسکن داریم که امروز کلنگ ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی به زمین زده شد تا ظرف یکسال آینده واحدها را تکمیل کرده و تحویل مردم دهیم

انتهای پیام/ط
 




آغاز سومین مرحله طرح آبرسانی «مرد میدان» از زادگاه حاج قاسم/ کلنگ زنی ۴۰۰ واحد مسکونی مددجویان در قنات ملک

منبع:آرمـان
? آغاز سومین مرحله طرح آبرسانی «مرد میدان» از زادگاه حاج قاسم/ کلنگ زنی ۴۰۰ واحد مسکونی مددجویان در قنات ملک