آغاز ثبت‌نام شانزدهمین دوره جشنواره موسیقی نواحی ایران

ثبت نام مرحله منطقه‌ای شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران از ۲۰ خردادماه آغاز شده و تا ۳۰ خردادماه ادامه دارد. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، ثبت نام مرحله منطقه‌ای شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران بر اساس متن فراخوان از روز شنبه ۲۰ خرداد ماه آغاز و کلیه هنرمندان حوزه موسیقی اقوام در عرصه فعالیت […]


ثبت نام مرحله منطقه‌ای شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران از ۲۰ خردادماه آغاز شده و تا ۳۰ خردادماه ادامه دارد.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، ثبت نام مرحله منطقه‌ای شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران بر اساس متن فراخوان از روز شنبه ۲۰ خرداد ماه آغاز و کلیه هنرمندان حوزه موسیقی اقوام در عرصه فعالیت اجراهای صحنه‌ای و پژوهشی جهت ثبت‌نام و ارسال آثار می‌توانند تا پایان وقت اداری سه‌شنبه ۳۰ خرداد ماه به سایت جشنواره به نشانی www.ifmf.ir بخش فراخوان جشنواره و یا سامانه  بامک به آدرس www.bamak.nay.ir مراجعه کنند.

در شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، استان کرمان همچنان به‌عنوان یکی از میزبانان این رویداد انتخاب شده است و هنرمندانی از استان‌های کشور در این رویداد شرکت خواهند کرد.

بخش اول این دوره جشنواره در پنج منطقه ایران در تیرماه سال جاری در یک گستره ملی به‌همت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط انجمن موسیقی ایران و با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های سراسر کشور به‌صورت غیر رقابتی برگزار خواهد شد.

 تاکنون ۱۴ دوره از جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران در استان کرمان برگزار شده است.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





آغاز ثبت‌نام شانزدهمین دوره جشنواره موسیقی نواحی ایران

منبع: فــارس
? آغاز ثبت‌نام شانزدهمین دوره جشنواره موسیقی نواحی ایران