آغاز ثبت‌نام دور دوم طرح «آموزش رایگان هنر» در کرمان

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسن روحی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از آغاز دور جدید ثبت‌نام در طرح آموزش رایگان هنر در کرمان خبر داد و افزود: زمان ثبت‌نام دور دوم این طرح از ۱۶ مهرماه آغاز شده و تا پایان […]

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسن روحی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از آغاز دور جدید ثبت‌نام در طرح آموزش رایگان هنر در کرمان خبر داد و افزود: زمان ثبت‌نام دور دوم این طرح از ۱۶ مهرماه آغاز شده و تا پایان روز ۳۰ مهرماه ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سامانه دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری به نشانی http://amoozeshehonar.farhang.gov.ir در این طرح ثبت‌نام کنند.

وی افزود: طرح آموزش رایگان هنر در مناطق محروم با عنایت به شکل‌گیری قرارگاه محرومیت‌زدایی فرهنگی و هنری ویژه مناطق محروم و کم‌برخوردار در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف تحقق عدالت آموزشی و امکان برخورداری همه فرزندان ایران اسلامی از آموزش‌های هنری و اشتغال‌زایی در استان اجرا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه کسانی که در دور اول این طرح ثبت‌نام کرده اما به هر دلیل در دوره‌ها شرکت نکردند می‌توانند در قسمت ویرایش سامانه نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند، افزود: افرادی که در دور اول از آموزش‌ها بهره‌مند شدند می‌توانند برای دوره تکمیلی آموزش‌ها در سامانه ثبت‌نام کنند.

روحی با بیان اینکه طول هر دوره یک تا سه هفته در نظر گرفته می‌شود، افزود: اجرای طرح آموزش رایگان هنر به تربیت نیروی انسانی هنرمند کمک خواهد کرد. در این طرح افرادی که به دلیل هزینه دوره‌ها نتوانستند از آموزش بهره‌مند شود به صورت رایگان آموزش می‌بینند.

وی تصریح کرد: با توجه به استقبال دانش‌آموزان از طرح آموزش رایگان هنر در کرمان و به منظور بهره‌مندی تعداد بیشتری از این آموزش‌ها، سن مخاطبان از ۱۸ سال به ۱۵ سال کاهش یافت و ثبت‌نام این طرح در دور دوم ویژه گروه سنی ۱۵ تا ۴۰ سال انجام می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیان کرد: آموزش رایگان هنر پایان کار نیست و آموزش‌ها تا رسیدن هنرآموزان به تخصص لازم، ایجاد اشتغال و تاسیس آموزشگاه ادامه دارد.

انتهای پیام




آغاز ثبت‌نام دور دوم طرح «آموزش رایگان هنر» در کرمان

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? آغاز ثبت‌نام دور دوم طرح «آموزش رایگان هنر» در کرمان