آغاز توزیع بسته‌های معیشتی بسیج مداحان در کرمان

کرمان – فت فتو – جانشین ستاد تخصصی اقشار سپاه ثارالله کرمان گفت: بیش از یک هزار بسته معیشتی به ارزش تقریبی ۳۵۰ میلیون تومان با همت بسیج مداحان این استان و با مشارکت گروه‌های جهادی به دلیل ورود به ماه صفر و شهادت حضرت رقیه (س)، بین نیارمندان توزیع می‌شود. به گزارش فت فتو، […]

کرمان – فت فتو – جانشین ستاد تخصصی اقشار سپاه ثارالله کرمان گفت: بیش از یک هزار بسته معیشتی به ارزش تقریبی ۳۵۰ میلیون تومان با همت بسیج مداحان این استان و با مشارکت گروه‌های جهادی به دلیل ورود به ماه صفر و شهادت حضرت رقیه (س)، بین نیارمندان توزیع می‌شود.

به گزارش فت فتو، سرهنگ حجت الله پاداش روز پنجشنبه در حاشیه رزمایش کمک مومنانه کانون های بسیج مداحان استان کرمان و در جمع خبرنگاران افزود: بسته های کمک مومنانه شامل حبوبات، برنج و روغن و غیره است و ارزش هر بسته ۳۵۰ هزار تومان برآورد می شود.

وی اظهار داشت: امروز به صورت نمادین ۳۵۰ بسته در شهر کرمان با همکاری گروه جهادی بصیر در اختیار افراد محروم و حاشیه نشین این شهر قرار می گیرد.

جانشین ستاد تخصصی اقشار سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: بسیج مداحان استان کرمان در ماه محرم و صفر اقداماتی با همکاری گروه های جهادی و مردمی انجام داده که برگزاری مراسم روضه خوانی خانگی و چهارپایه خوانی از جمله این برنامه ها است.

وی بیان کرد: همچنین با تلاش کانون های بسیج مداحان کرمان در ایام ماه محرم و صفر، مراسم مداحی در نقاط دور افتاده این استان که دسترسی به آنها مشکل است، در حال برگزاری است.




آغاز توزیع بسته‌های معیشتی بسیج مداحان در کرمان

منبع: ایرنـا
? آغاز توزیع بسته‌های معیشتی بسیج مداحان در کرمان