آغاز بیست‌وهشتمین جشنواره ملی شعر رضوی از گلزار شهدای کرمان

  نذیر کرمان– گروه فرهنگ‌وهنر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت:«مراسم افتتاحیۀ بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی کرمان،روز جمعه ۲۲ اردیبهشت‌ماه جاری با حضور جمعی از مسئولان،شاعران و اساتید،در گلزار شهدای کرمان و از کنار مزار شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد». محسن روحی افزود:«برنامه‌های ویژه و گسترده‌ای برای این دوره از […]

 

نذیر کرمان– گروه فرهنگ‌وهنر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت:«مراسم افتتاحیۀ بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی کرمان،روز جمعه ۲۲ اردیبهشت‌ماه جاری با حضور جمعی از مسئولان،شاعران و اساتید،در گلزار شهدای کرمان و از کنار مزار شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد».

محسن روحی افزود:«برنامه‌های ویژه و گسترده‌ای برای این دوره از جشنواره تدارک دیده شده است که در طول زمان حضور شاعران برگزیدۀ جشنواره،اساتید،میهمانان و شاعران استان اجرا خواهد شد».

وی ادامه داد:«کرمان ظرفیت بالای شعری و ادبی دارد و حضور و همراهی شاعران جامعۀ فرهنگی و هنری و عموم علاقه‌مندان به فرهنگ نورانی رضوی باعث دوام و قوام این جشنوارۀ تاثیرگذار شده است و تلاش خواهیم کرد که این ارتباط با قدرت راه خود را در دوره‌های آتی ادامه دهد».

به گزارش نذیر کرمان به نقل از دبیرخانه جشنواره شعر رضوی،بیست‌و‌هشتمین جشنواره شعر رضوی کرمان از جمعه ۲۲ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و پس از برپایی چندین برنامۀ عمومی و تخصصی،شامگاه شنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه با اجرای مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان جشنواره به کار خود پایان می‌دهد /پ .

آغاز بیست‌وهشتمین جشنواره ملی شعر رضوی از گلزار شهدای کرمان

منبع:خبر کرمان
?

آغاز بیست‌وهشتمین جشنواره ملی شعر رضوی از گلزار شهدای کرمان

:اخبار استان کرمان – فرهنگ