آغاز به کار موکب‌ها در گلزار شهدای کرمان/ پذیرایی با نان داغ در موکب نانوایان ده‌زیار

نذیر کرمان/کرمان به مناسبت فرا رسیدن چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، موکب‌های پذیرایی، فرهنگی و … کار خود را در محدوده گلزار شهدای کرمان آغاز کردند. به گفته فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، بیش از ۳۰۰ موکب از سراسر کشور برای حضور در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها ثبت نام کرده‌اند. به […]

نذیر کرمان/کرمان به مناسبت فرا رسیدن چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، موکب‌های پذیرایی، فرهنگی و … کار خود را در محدوده گلزار شهدای کرمان آغاز کردند.

به گفته فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، بیش از ۳۰۰ موکب از سراسر کشور برای حضور در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش نذیر کرمان، موکب نانوایان ده‌زیار که چهارمین سال است، فعالیت خود را برای پذیرایی از مهمانان و زائران سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در محدوده گلزار شهدای کرمان آغاز کرده، این بار در ضلع شمالی میدان شهید ابومهدی المهندس مستقر است.

بیش از ۵۰ نفر از زنان روستای ده‌زیار در دو شیفت کاری صبح و عصر در این موکب پخت نان خانگی و روغن‌جوشی(از نان‌های سنتی کرمان) را انجام می‌دهند که تمام هزینه‌های موکب به همت مردم تامین می‌شود.

افتتاحیه موکب نانوایان ده‌زیار که شامگاه ۱۰ دی ماه برگزار شد، با برنامه‌های فرهنگی همراه بود که به همت جوانان هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (علیه السلام) ده‌زیار برگزار شد.

مراسم مداحی، حماسه خوانی و دمامه زنی همراه با فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا و همچنین آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی بخشی از برنامه‌های افتتاحیه موکب نانوایان روستای ده زیار کرمان بود که در حمایت از مردم و کودکان بی‌گناه غزه انجام شد.

موکب نانوایان ده زیار تا ۱۸ دی ماه هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۲۲ برای پذیرایی از مهمانان و زائران شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان آماده خدمت‌رسانی و توزیع میان وعده به نام و یاد ۱۳ شهید والامقام روستای ده‌زیار است.

انتهای پیام




آغاز به کار موکب‌ها در گلزار شهدای کرمان/ پذیرایی با نان داغ در موکب نانوایان ده‌زیار

منبع: ایـسنا
? آغاز به کار موکب‌ها در گلزار شهدای کرمان/ پذیرایی با نان داغ در موکب نانوایان ده‌زیار