آغاز بهسازی میدان ولی‌عصر(عج) رفسنجان

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان از آغاز عملیات ساماندهی و بهسازی میدان ولی‌عصر(عج) رفسنجان خبر داد.  به‌گزارش نذیر کرمان از رفسنجان،  سیدعلی پورباقری امروز اظهار کرد: ساماندهی و بهسازی میدان ولی‌عصر(عج) به مساحت بیش از ۳۲۰۰ متر مربع و اعتبار یک‌و‌نیم میلیارد تومان از روز گذشته ۱۴ اردیبهشت‌ماه آغاز شد.  وی ارتقاء زیبایی […]


معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان از آغاز عملیات ساماندهی و بهسازی میدان ولی‌عصر(عج) رفسنجان خبر داد.

 به‌گزارش نذیر کرمان از رفسنجان،  سیدعلی پورباقری امروز اظهار کرد: ساماندهی و بهسازی میدان ولی‌عصر(عج) به مساحت بیش از ۳۲۰۰ متر مربع و اعتبار یک‌و‌نیم میلیارد تومان از روز گذشته ۱۴ اردیبهشت‌ماه آغاز شد.

 وی ارتقاء زیبایی بصری و آراستگی منظر شهری را یکی از اهداف مهم در پروژه‌ها و برنامه‌های اجرایی شهرداری برشمرد و گفت: با توجه به موقعیت میدان ولی‌عصر(عج) و فضای اطراف آن، با بهسازی و ساماندهی و زیباسازی آن، این میدان جلوه‌ای خاص پیدا کرده و موجب تلطیف روحیه شهروندان خواهد شد.

پورباقری توضیح داد: عملیات بهسازی و زیباسازی این میدان شامل کاشی‌کاری حوضچه آبنما، ساماندهی منظر و پیرایش جداره‌ها، طراحی و نصب سیستم هدایت آب، نورپردازی و گل‌کاری و توسعه فضای سبز میدان را شامل می‌شود که به‌همت معاونت شهرسازی و امور زیربنایی به بهره‌برداری می‌رسد.

 به‌ گفته پورباقری، عملیات ساماندهی و بهسازی میدان ولی‌عصر(عج) ظرف دو هفته تا ۲۰ روز کاری به اتمام می‌رسد.

پایان پیام/۸۰۰۱۶/ب





آغاز بهسازی میدان ولی‌عصر(عج) رفسنجان

منبع: فــارس
? آغاز بهسازی میدان ولی‌عصر(عج) رفسنجان