آغاز اردوی جهادی دانشجویی در رودبار جنوب

نذیر کرمان/کرمان گروه جهادی “سفیران رهبر” بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان به روستای چاه‌بلوچ و شمس‌گز از توابع شهرستان رودبار جنوب اعزام شدند. به گزارش نذیر کرمان، این گروه با بیش از ۵۰ نفر نیروی جهادی در حیطه‌های عمرانی، آموزشی و فرهنگی در منطقه خدمت‌رسانی می‌کنند. بنابراین گزارش، جمعی از طلاب حوزه علمیه استان […]

نذیر کرمان/کرمان گروه جهادی “سفیران رهبر” بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان به روستای چاه‌بلوچ و شمس‌گز از توابع شهرستان رودبار جنوب اعزام شدند.

به گزارش نذیر کرمان، این گروه با بیش از ۵۰ نفر نیروی جهادی در حیطه‌های عمرانی، آموزشی و فرهنگی در منطقه خدمت‌رسانی می‌کنند.

بنابراین گزارش، جمعی از طلاب حوزه علمیه استان کرمان نیز به همراه گروه جهادی سفیران رهبر مشغول انجام امورات فرهنگی، تبلیغی و… هست.

رفع محرومیت، حل مسائل توسط روستاییان بر اساس شعار مردم برای مردم، ایجاد امید و نشاط بین جوانان و نوجوانان روستا و … از اهداف کلان گروه جهادی در منطقه است.

در این اردوی جهادی که به مدت یک هفته با حضور خانم‌ها و آقایان برگزار می‌شود، پروژه‌های عمرانی از قبیل ساخت سرویس بهداشتی و حمام، خانه بهداشت برای محرومین، تکمیل فرایند ساختمان مسجد، آموزش احکام و قرآن برای کودکان و نوجوانان، مسابقات ورزشی و برگزاری مراسم فرهنگی مذهبی برای اهالی روستا انجام خواهد شد.

به گزارش نذیر کرمان، فرماندار رودبار جنوب ۲۸ شهریورماه در بازدید از فعالیت گروه جهادی “سفیران رهبر” اظهار کرد: ما امروز در جنگ شناختی قرار داریم و از مهم ترین کارها همین کار فرهنگی است که گروه جهادی برای مردم روستا انجام می‌دهد.

انتهای پیام




آغاز اردوی جهادی دانشجویی در رودبار جنوب

منبع: ایـسنا
? آغاز اردوی جهادی دانشجویی در رودبار جنوب