آغاز اجرای۳ طرح در کرمان

نخستین مرکز بیماری‌های خاص و دیالیزی و تالاسمی خیّر ساز در کوهبنان وعملیات اجرایی طرح آبرسانی درقلعه گنج آغاز شد. به‌ گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز کرمان در آیین آغاز اجرای طرح نخستین مرکز بیماری‌های خاص و دیالیزی و تالاسمی خیر ساز در کوهبنان اعلام شد:.ساختمان این مرکز با زیربنای ۳۰۰مترمربع احداث خواهد شد و زمین این […]

نخستین مرکز بیماری‌های خاص و دیالیزی و تالاسمی خیّر ساز در کوهبنان وعملیات اجرایی طرح آبرسانی درقلعه گنج آغاز شد.

به‌ گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز کرمان در آیین آغاز اجرای طرح نخستین مرکز بیماری‌های خاص و دیالیزی و تالاسمی خیر ساز در کوهبنان اعلام شد:.ساختمان این مرکز با زیربنای ۳۰۰مترمربع احداث خواهد شد و زمین این مرکز را نیکوکارعلی قطبی راوندی اهدا کرده است .

شمسی‌ نیا مدیر عامل موسسه ثامن الحجج کرمان گفت: ۶۵۰۰بیمار خاص دراستان کرمان زیر پوشش این مرکزهستند و کوهبنان نیز ۲۰۰بیمارخاص وسخت درمان داردکه اجرای طرح نخستین مرکز بیماری‌های خاص و دیالیزی و تالاسمی   کمک  بزرگی به این بیماران  خواهد کرد.
در قلعه گنج عملیات اجرایی طرح آبرسانی به  روستاهای آزادشهر ،دولاب و شمزان آغاز شد.

مدیرعامل شرکت آب فاضلاب شهری استان کرمان در این باره گفت این طرح شامل خط انتقال ،حفر و تجهیز چاه ،ساخت مخزن و شبکه توزیع است که به همت قرارگاه خاتم‌الانبیا بعنوان معین اجرای پروژه از محل اعتبارات پروژه های محرومیت زدایی در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

 عملیات اجرایی مدرسه ۶ کلاسه خیّرساز با اعتبار ۶ میلیارد تومان در شهر رستم‌آباد از توابع شهرستان نرماشیر آغاز شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین آغاز عملیات اجرایی مدرسه خیرساز در نرماشیر گفت:  این مدرسه  در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع و زیربنای ۶۶۰ متر مربع به همت بنیاد نیکوکاری امام سجاد (ع)  ساخته می شود.

 




آغاز اجرای۳ طرح در کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? آغاز اجرای۳ طرح در کرمان