آغاز اجرای فیبرنوری در شهر کرمان از اول آذرماه

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان با بیان این‌که فیبرنوری در تمام ۸۴ شهر استان کرمان اجرایی می‌شود،گفت:«تلاش بر این است که تا پایان سال،۸۰ درصد جمعیت شهری استان به شبکه متصل شوند». حسین ساجدی‌فر که به همراه استاندار کرمان از شرکت «های وب» ارائه‌دهندۀ اینترنت و خدمات ارتباطی و […]

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان با بیان این‌که فیبرنوری در تمام ۸۴ شهر استان کرمان اجرایی می‌شود،گفت:«تلاش بر این است که تا پایان سال،۸۰ درصد جمعیت شهری استان به شبکه متصل شوند».

حسین ساجدی‌فر که به همراه استاندار کرمان از شرکت «های وب» ارائه‌دهندۀ اینترنت و خدمات ارتباطی و پارک فناوری «فردا» در تهران بازدید میکرد،افزود:«اجرای فیبرنوری در شهر کرمان از اول آذرماه آغاز خواهد شد».

اجرای فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها در استان کرمان،پروژه‌ای دولتی است که با تامین اعتبار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تامین اعتبار خواهد شد.

در طراحی اولیه بالغ بر ۲ هزار کیلومتر شبکه فیبر شهری در استان دیده شده که ۵۰۰ کیلومتر آن در شهر کرمان خواهد بود.

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان،در راستای اجرای پروژه‌های فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها در استان کرمان،محمدمهدی فداکار استاندار کرمان با همراهی حسین ساجدی‌فر مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از شرکت «های وب» ارائه‌دهندۀ اینترنت و خدمات ارتباطی و پارک فناوری «فردا» در تهران بازدید کردند.

همچنین استاندار کرمان با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره «های وب» (پیمانکار پروژه) در مورد اجرای فیبر نوری در استان کرمان دیدار و موارد مرتبط با اجرای پروژه مورد بررسی قرار گرفت. /پ




آغاز اجرای فیبرنوری در شهر کرمان از اول آذرماه

منبع:خبر کرمان
?

آغاز اجرای فیبرنوری در شهر کرمان از اول آذرماه

:اخبار استان کرمان – اقتصادی