آسمان کوهبنان در شب پیروزی «انقلاب اسلامی» نورباران شد

همزمان با شب ۲۲ بهمن با حضور مسؤولان و مردم انقلابی و ولایت‌مدار کوهبنان گلبانگ «الله اکبر» در سراسر شهر کوهبنان طنین‌انداز شد. به گزارش نذیر کرمان از کوهبنان، همزمان با سراسر کشور و به یاد حماسه‌سازان و فجرآفرینان همیشه ماندگار و تکبیرهای ملت سرافراز ایران اسلامی در بهمن سال ۵۷، بانگ تکبیر «الله اکبر» […]


همزمان با شب ۲۲ بهمن با حضور مسؤولان و مردم انقلابی و ولایت‌مدار کوهبنان گلبانگ «الله اکبر» در سراسر شهر کوهبنان طنین‌انداز شد.

به گزارش نذیر کرمان از کوهبنان، همزمان با سراسر کشور و به یاد حماسه‌سازان و فجرآفرینان همیشه ماندگار و تکبیرهای ملت سرافراز ایران اسلامی در بهمن سال ۵۷، بانگ تکبیر «الله اکبر» در پارک خواجه خضر و خیابان‌های منتهی به مقبره آخوند در شهرستان کوهبنان طنین‌انداز شد.

 کوهبنانی‌های انقلابی و ولایت‌مدار به شکرانه چهل‌و‌‌پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرشورتر و گسترده‌تر از سال‌های گذشته از مأذنه‌ها و گل دسته‌های مساجد، تکایا و بقاع متبرکه و با حضور در پشت بام منازل و تجمع در محل پارک ‌تاریخی خواجه خضر و در جوار پارک مقبره آخوند فریاد الله اکبر سر دادند و یاد و خاطره شب ۲۲ بهمن ۵۷ را گرامی داشتند .

 مسؤولان و اقشار مختلف مردم ولایت‌مدار کوهبنان با سر دادن نوای روحانی و آسمانی الله اکبر، بار دیگر عشق و ارادت خود به اسلام، ولایت و رهبری، انقلاب اسلامی و شهیدان همیشه جاوید را به منصه ظهور رساندند و با آرمان‌های بلند بنیانگذار کبیر انقلاب تجدید عهد و پیمان کردند.

 کوهبنانی‌ها با حضور گسترده خود در این شب عزیز بار دیگر وحدت و انسجام خود را به نمایش گذاشتند و زمینه ذلت و خواری دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی را رقم زدند.

 آسمان پرستاره کوهبنان به‌همت شهرداری، شورای شهر و ناحیه مقاومت بسیج و با همکاری نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی غرق در نور و شادی شد و مردم بار دیگر به استقبال روز سرنوشت‌ساز ۲۲ بهمن رفتند.

پایان پیام/۸۰۰۱۲/ب





آسمان کوهبنان در شب پیروزی «انقلاب اسلامی» نورباران شد

منبع: فــارس
? آسمان کوهبنان در شب پیروزی «انقلاب اسلامی» نورباران شد