آزمون مدارس استان کرمان در خرداد ماه

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تمامی آزمون‌های مدارس استان حتی در مناطق گرمسیری در خردادماه برگزار می‌شود. به گزارش فت فتو، رضا رضایی گفت: براساس آن‌چه قانون مشخص کرده سال تحصیلی تا پایان اردیبهشت‌ماه بوده لذا می‌بایستی از تمامی وقتی که در اختیار ما قرار دارد برای آموزش استفاده کنیم و هیچ […]

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تمامی آزمون‌های مدارس استان حتی در مناطق گرمسیری در خردادماه برگزار می‌شود.

به گزارش فت فتو، رضا رضایی گفت: براساس آن‌چه قانون مشخص کرده سال تحصیلی تا پایان اردیبهشت‌ماه بوده لذا می‌بایستی از تمامی وقتی که در اختیار ما قرار دارد برای آموزش استفاده کنیم و هیچ آزمونی طی این مدت برگزار نشود.

وی افزود: در طول سه سال تحصیلی گذشته که کلاس‌ها به صورت غیر حضوری برگزار می‌گردید همکاران ما مجاهدانه تلاش کردند تا روند آموزش مختل نگردد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه هیچ آموزشی جای آموزش حضوری را نمی‌گیرد گفت: با توجه به تبعات و لطمات آموزش غیر حضوری علاوه بر افت تحصیلی، بازماندگان از تحصیل و ترک تحصیل در حوزه روانی و اجتماعی مشکلات زیادی برای دانش آموزان درست کرده از اینرو حضوری شدن تحصیل یکی از مهمترین اتفاقات آموزشی در کشور است.

رضایی با بیان خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از آموزش حضوری در استان توسط اولیا، دانش آموزان و مسئولان صورت گرفت: از تعامل موثر خانواده ها، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه، نیرو‌های مسلح و نهاد‌های دولتی و غیر دولتی با آموزش و پرورش در زمینه بازگشایی مدارس تقدیر و تشکر کرد.




آزمون مدارس استان کرمان در خرداد ماه

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? آزمون مدارس استان کرمان در خرداد ماه