آزادی ۴۳ زندانی واجدالشرایط در دهه فجر در کرمان

فت فتو/کرمان نشست دیه استان کرمان با موضوع “آزادسازی ۴۳ زندانی جرائم مالی و غیر عمد به مناسبت چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی” با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمان و هیئت امنا ستاد دیه در  دادگستری کل استان کرمان برگزار شد. یدالله موحد در این نشست بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون شرایط […]

فت فتو/کرمان نشست دیه استان کرمان با موضوع “آزادسازی ۴۳ زندانی جرائم مالی و غیر عمد به مناسبت چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی” با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمان و هیئت امنا ستاد دیه در  دادگستری کل استان کرمان برگزار شد.

یدالله موحد در این نشست بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون شرایط آزادی نزدیک‌ به ۳۰۰ زندانی مهیا شده است.

وی افزود: ارتباط ستاد دیه با مراجع قضایی باید تقویت شود تا زمینه آزادی متهمان بیشتری فراهم شود.
موحد در رابطه با برنامه‌های یک ماه باقی‌مانده پایان سال گفت: مهم‌ترین آن جشنواره گلریزان ۱۴۰۱ است که باید در این زمان طراحی شده و به تعطیلات عید نوروز محول نشود.
وی ادامه داد: در صنایع مختلف سیرجان، جیرفت، رفسنجان و غیره ظرفیت‌های بزرگی وجود دارد که می‌توان از آن‌ها در جشنواره گلریزان استفاده کرد.
همچنین در این جلسه طبق گزارشی که ارائه شد ۱۷۹ زندانی در حال حاضر شرایط ستاد دیه را دارند که ۷ نفر بدهکار دیه و ۸۶ نفر در حوزه مهریه و نفقه هستند.
به گزارش فت فتو طی یک اقدام جهادی در هفته بسیج ۷۰ نفر، در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی ۶۳ نفر و امروز نیز در آستانه چهل‌وسومین پیروزی انقلاب ۴۳ نفر آزاد شدند.

انتهای پیام




آزادی ۴۳ زندانی واجدالشرایط در دهه فجر در کرمان

منبع: ایـسنا
? آزادی ۴۳ زندانی واجدالشرایط در دهه فجر در کرمان