آزادی ۲۴ زندانی در کرمان به دست سخاوتمند خیر تهرانی

۲۴ زندانی در کرمان با کمک ۵۹۰ میلیون تومانی یکی از خیران با سخاوت تهرانی آزاد شدند. به گزارش خبرکزاری فارس از کرمان، ظهر امروز ۲۴ زندانی در کرمان با کمک ۵۹۰ میلیارد تومانی یکی از خیران با سخاوت تهرانی طی آیینی با حضور حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی امام جمعه کرمان، پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور […]


۲۴ زندانی در کرمان با کمک ۵۹۰ میلیون تومانی یکی از خیران با سخاوت تهرانی آزاد شدند.

به گزارش خبرکزاری فارس از کرمان، ظهر امروز ۲۴ زندانی در کرمان با کمک ۵۹۰ میلیارد تومانی یکی از خیران با سخاوت تهرانی طی آیینی با حضور حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی امام جمعه کرمان، پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، حمیدی رئیس کل دادگستری و بخشی دادستان مرکز استان آزاد شدند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در آیین آزادی این زندانیان اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان جشن‌های گلریزان استان کرمان در ۵۵ نقطه برگزار شد.

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در اسرع وقت زمینه آزادی تعداد زیادی از مددجویان جرایم غیرعمد را فراهم کنیم و امروز تعدادی از مددجویان زندان هستند که به دلیل استفاده از کمک ستاد دیه و یا رد مالی که دارند و فقط به همین علت در زندان هستند نمی‌توانند از ستاد دیه کمک بگیدند، بنابراین زمینه ازادی این افراد با کمک خیر تهرانی آزاد می‌شوند.

همچنین مدیرکل زندان‌های استان کرمان اظهار کرد: سال گذشته ۸۳۰ میلیون تومان برای افرادی که واجد شرایط ستاد دیه نبودند اهدا شد که ۷۵ نفر آزاد شدند.

سید مجتبی حسینی ادامه داد: ظهر امروز ۱۳ نفر و فردا هم ۱۱ نفر با کمک خیران از زندان‌های استان کرمان آزاد می‌شوند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی با قدردانی از انجام اقدامات خوب در حوزه تربیتی زندان بیان داشت: نگاه دستگاه قضایی ما رسیدگی قضایی صرف نیست و با تمام توان در زمینه پیشگیری، هدایت و ارشاد تلاش می‌کنند و نگاه معنوی، دینی و ارزشی دارد.

محمدرضا پورابراهیمی ادامه داد: گفتمان انقلاب اسلامی این است که زندان ما محل انسان‌سازی باشد و خطا و اشکال از همه ما سر می‌زند و اگر اتفاقی افتاد وظیفه ما هدایت است ‌و دستگاه قضایی در کشور و استان کرمان این روحیه را دارند.

وی ابراز داشت: در مجلس تلاش کردیم به خانواده‌های زندانیان منابع ضروری بیشتری داده شود تا از آن برای رفع مشکلات خود استفاده کنند.

پورابراهیمی تصریح کرد: خیر تهرانی که برای ازادی ۲۴ زندانی کرمانی به ما کمک کرده است حتی نمی‌خواهد نامی از وی برده شود و سال گذشته نیز کمک‌هایی را برای آزادی زندانیان انجام داد.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب





آزادی ۲۴ زندانی در کرمان به دست سخاوتمند خیر تهرانی

منبع: فــارس
? آزادی ۲۴ زندانی در کرمان به دست سخاوتمند خیر تهرانی