آزادی ۲۴۵ زندانی کرمانی همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به استان

پیش از ظهر امروز ۱۰ آبان ماه با حضور معاون اول قوه قضائیه، ۲۴۵ زندانی جرائم غیرعمد و عمد از زندان‌های استان کرمان آزاد شدند. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مصدق در مراسم آزادی زندانیان با ابراز خرسندی از حضور در دیار سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: کرمان به واسطه […]


پیش از ظهر امروز ۱۰ آبان ماه با حضور معاون اول قوه قضائیه، ۲۴۵ زندانی جرائم غیرعمد و عمد از زندان‌های استان کرمان آزاد شدند.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مصدق در مراسم آزادی زندانیان با ابراز خرسندی از حضور در دیار سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: کرمان به واسطه حاج قاسم‌ها، دیار فراموش نشدنی است.

وی افزود: یکی از مهمترین و خوب‌ترین مراسم سفر امروز ریاست قوه قضائیه در کرمان، آزادی زندانیان است.

مصدق با اشاره به کمک خیران به آزادی زندانیان عنوان کرد: خوشحالیم که به این مسأله که جزء آموزه‌های دینی و اسلامی است، توجه می‌شود و از مسؤولان استان و خیران که زمینه این امر مقدس را فراهم و مشارکت کردند، قدردانی می‌کنم.

گفتنی است: مجموع بدهی مددجویان جرائم غیرعمد آزاد شده ۱۶۹۹ میلیارد ریال بوده که از این میزان ۷۱۸ میلیارد و ۸۶۵ میلیون ریال از طریق گذشت شاکی حاصل شده است.

همچنین توان پرداخت مددجویان جرایم غیرعمد نیز ۸۲۱ میلیارد و ۱۴۶ میلیون ریال بوده که ۱۵۸ میلیارد و ۹۸۹ میلیون ریال تسهیلات بانکی نیز در این زمینه به مددجویان واجد شرایط پرداخت شده است.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





آزادی ۲۴۵ زندانی کرمانی همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به استان

منبع: فــارس
? آزادی ۲۴۵ زندانی کرمانی همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به استان