آزادی ۱۶ زندانی جرایم غیرعمد استان کرمان

به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) شانزده زندانی جرایم غیرعمد استان کرمان آزاد می‌شود. به گزارش فت فتو، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان در ستاد دیه استان کرمان گفت: بدهی این افراد پنج میلیارد تومان بوده که دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان این مبلغ رضایت شاکیان اخذ شده و مابقی آن از […]

به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) شانزده زندانی جرایم غیرعمد استان کرمان آزاد می‌شود.

به گزارش فت فتو، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان در ستاد دیه استان کرمان گفت: بدهی این افراد پنج میلیارد تومان بوده که دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان این مبلغ رضایت شاکیان اخذ شده و مابقی آن از محل کمک خیرین به ستاد دیه داده شده است.

حجت‌الله موسوی قوام با بیان اینکه به‌مناسبت ماه مبارک رمضان جشن‌های گلریزان در سطح شهرستان‌های استان در حال برگزاری است افزود: در تعدادی از شهرستان‌های استان نیز جشن گلریزان برگزار شده است.

وی گفت: در جشن گلریزان شهرستان بم مبلغ دو میلیارد تومان تعهد خیرین بود که خوشبختانه بسیار خوب است بیان کرد: جشن گلریزان شهرستان‌های زرند و بافت نیز امشب به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شود.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان با اشاره به اینکه امیدواریم با کمک خیران بتوانیم تعداد بیشتری از زندانیان جرایم غیرعمد در استان را آزاد کنیم و به آغوش خانواده بازگردانیم گفت: در حال حاضر ۱۴۷ زندانی جرایم غیرعمد در سطح زندان‌های استان کرمان وجود دارد که برای آزادسازی آن‌ها ۱۶ میلیارد تومان اعتبار لازم است.




آزادی ۱۶ زندانی جرایم غیرعمد استان کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? آزادی ۱۶ زندانی جرایم غیرعمد استان کرمان