آزادی گروگان‌های ریگانی از چنگال آدم‌ربایان مسلح

نذیر کرمان/کرمان دادستان مرکز استان کرمان از پایان عملیات گروگانگیری در شهرستان ریگان خبر داد و گفت: طی عملیات سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان، گروگانگیران مسلح در چنگال قانون گرفتار شدند.  مهدی بخشی صبح امروز ۱۰ دی ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: پس از کسب گزارشی مبنی بر […]

نذیر کرمان/کرمان دادستان مرکز استان کرمان از پایان عملیات گروگانگیری در شهرستان ریگان خبر داد و گفت: طی عملیات سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان، گروگانگیران مسلح در چنگال قانون گرفتار شدند. 

مهدی بخشی صبح امروز ۱۰ دی ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: پس از کسب گزارشی مبنی بر دو فقره آدم‌ربایی مسلحانه در شهرستان ریگان، با توجه به اهمیت این اقدام ضد امنیتی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌ها مشخص شد آدم‌ربایان قصد داشتند گروگان‌ها را از مناطق مرزی و همجوار دو استان خارج نمایند که به منظور حفظ جان گروگان‌ها، تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی محل نگهداری آن‌ها و دستگیری عامل یا عاملان این اقدام آغاز شد.

دادستان کرمان ادامه داد: سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره اطلاعات با شناسایی محل اختفای گروگانگیران و با ورود به محدوده دشت سمسور، در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی و طی یک درگیری مسلحانه‌ توانستند گروگان‌ها را به سلامت آزاد کنند. 

وی به دغدغه دستگاه قضایی و نهادهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی برای برقراری نظم و امنیت، مقابله با جرائم خشن و عوامل ناامنی اشاره و تصریح کرد: امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضا است و در این راستا هیچگونه مماشاتی با مخلان امنیت نخواهد شد.

انتهای پیام 




آزادی گروگان‌های ریگانی از چنگال آدم‌ربایان مسلح

منبع: ایـسنا
? آزادی گروگان‌های ریگانی از چنگال آدم‌ربایان مسلح