آزادی محکوم به قصاص پس از ۵ سال از زندان جیرفت

رئیس زندان شهرستان جیرفت از ایجاد مصالحه در چهارمین پرونده قصاص نفس در سال جاری خبر داد. به گزارش نذیر کرمان از جیرفت، محمدرضا شریفی امروز در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: این زندانی محکوم به قصاص نفس که خانمی ٣٠ ساله است، بعد از ٥/٥ سال تحمل حبس در شرف اجرای حکم قصاص […]


رئیس زندان شهرستان جیرفت از ایجاد مصالحه در چهارمین پرونده قصاص نفس در سال جاری خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان از جیرفت، محمدرضا شریفی امروز در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: این زندانی محکوم به قصاص نفس که خانمی ٣٠ ساله است، بعد از ٥/٥ سال تحمل حبس در شرف اجرای حکم قصاص بود که با تلاش‌ها و پیگیری‌های اعضای شورای حل اختلاف، کمیته صلح و سازش، مددکاران اجتماعی زندان جیرفت و با استفاده از ظرفیت ریش‌سفیدان محلی و افراد ذی نفوذ، در نهایت پس از جلب رضایت اولیای دم، این پرونده با اصلاح ذات‌البین مختومه و زندانی محکوم به قصاص نفس از زندان آزاد شد.

 رئیس زندان جیرفت خاطرنشان کرد: افرادی که عفو و بخشش می‌کنند و برای ایجاد صلح و سازش قدم برمی‌دارند، بدون شک خداوند متعال به آنان اجر و پاداش خواهد داد.

شریفی، ضمن تشکر و قدردانی از اقدام خداپسندانه اولیای دم و تمامی افرادی که در زمینه ترویج فرهنگ صلح و سازش تلاش می‌کنند، افزود: هرچه‌قدر منازعات میان افراد به مصالحه ختم شود، در جامعه اثرات مثبت دارد و زمینه اختلافات را کاهش می‌دهد.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





آزادی محکوم به قصاص پس از ۵ سال از زندان جیرفت

منبع: فــارس
? آزادی محکوم به قصاص پس از ۵ سال از زندان جیرفت