آزادی زندانی زرندی پس از ۱۰ سال حبس به یمن عید مبعث

رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: در راستای پویش به عشق پیامبر مهربانی‌ها و عید بزرگ مبعث، زمینه آزادی یک زندانی بعد از تحمل ۱۰ سال حبس از زندان زرند فراهم شد. به گزارش فت فتو از زرند، ابوالفضل فرح‌بخش رئیس دادگستری شهرستان زرند امروز در نشست صلح‌وسازش با حضور جمعی از مسؤولان قضایی شهرستان و […]


رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: در راستای پویش به عشق پیامبر مهربانی‌ها و عید بزرگ مبعث، زمینه آزادی یک زندانی بعد از تحمل ۱۰ سال حبس از زندان زرند فراهم شد.

به گزارش فت فتو از زرند، ابوالفضل فرح‌بخش رئیس دادگستری شهرستان زرند امروز در نشست صلح‌وسازش با حضور جمعی از مسؤولان قضایی شهرستان و شاکی پرونده اظها کرد: در راستای فرامین مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست محترم قوه قضاییه مبنی بر ایجاد صلح‌وسازش بین طرفین دعوا، به‌همت امام جمعه یزدان‌آباد و شورای حل اختلاف این منطقه و همراهی دادستان عمومی و انقلاب، خوشبختانه شاهد وقوع صلح‌وسازش در خصوص پرونده‌ای هستیم که از سال ۹۱ در زندان به‌سر می‌برد.

وی ادامه داد: در راستای پویش به عشق پیامبر مهربانی‌ها و عید مبعث شاهد رضایت شاکی پرونده و فراهم شدن زمینه آزادی این زندانی شده‌ایم.

 فرح‌بخش، صلح‌وسازش را یک وظیفه دینی، اجتماعی دانست و افزود: دستگاه قضا، روحانیت معظم و رسانه‌ها باید در راستای فرهنگ صلح‌وسازش بیش از پیش تلاش کرده و این مهم را به فرهنگ عمومی تبدیل کنند.

رئیس دادگستری زرند هدف و اولویت شورا‌های حل اختلاف را ایجاد تعامل، همدلی و وحدت بیش از پیش بین آحاد مختلف مردم، دانست تا از بروز حوادث بیشتر درهنگام وقوع نزاع پیشگیری شود.

 امام جمعه یزدان‌آباد هم با قدردانی از حضور مسؤولان قضایی، با اشاره به احادیث و روایات گفت: لذتی که در عفو هست در انتقام نیست و امیدواریم این زندانی پس از آزادی از زندان فرد مفیدی در جامعه باشد.

پایان پیام/۸۰۰۲۲/ب





آزادی زندانی زرندی پس از ۱۰ سال حبس به یمن عید مبعث

منبع: فــارس
? آزادی زندانی زرندی پس از ۱۰ سال حبس به یمن عید مبعث