آزادگان ما در دوران اسارت به نظام وفادار بوده و آبروی ملت را حفظ کردند

فت فتو/کرمان مدیر گلزار شهدای کرمان گفت: هفته دفاع مقدس فرصت تجلیل و تکریم از شجاعت ها و رشادت های شهداء، جانبازان و آزادگان است، آزادگانی که در اسارت تسلیم نشدند و به نظامشان وفادار بودند و آبروی ملت ایران را حفظ کردند. سردار«محمدرضا حسنی سعدی» صبح امروز ۳۱ شهریورماه در مراسم گرامیداشت هفته دفاع […]

فت فتو/کرمان مدیر گلزار شهدای کرمان گفت: هفته دفاع مقدس فرصت تجلیل و تکریم از شجاعت ها و رشادت های شهداء، جانبازان و آزادگان است، آزادگانی که در اسارت تسلیم نشدند و به نظامشان وفادار بودند و آبروی ملت ایران را حفظ کردند.

سردار«محمدرضا حسنی سعدی» صبح امروز ۳۱ شهریورماه در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان کرمان با حضور کارکنان این نهاد برگزار شد، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس زمان تجلیل و تکریم از زیبایی ها، شجاعت ها، رشادت ها و افتخار آفرینی ۲۲۷ هزار شهید، ۵۵۰ هزار جانباز و ۴۲ هزار آزاده است.

وی با تشریح مشکلات جانبازان اظهار کرد: جانبازان ۳۸ سال است که هنوز در بستر هستند و برخی از آنها توان انجام کارهای شخصی خود را ندارند.

این رزمنده و آزاده دوران دفاع مقدس ضمن تبیین سختی های دوران اسارت ادامه داد: آزادگان در اسارت تسلیم نشدند و به نظامشان وفادار بودند و آبروی ملت ایران را حفظ کردند.

وی افزود: ۱۵ نفر قطع نخاعی در یک اردوگاه اسیر بودند و در آن بند هیچ امکانات بهداشتی وجود نداشت اما یک پرستار مرد از نیروی هوایی که اسیر بود، شبانه روز از این بیماران پرستاری می کرد.

حسنی سعدی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رشادت های سردار حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: مقام معظم رهبری ۱۷ تعریف بسیار زیبا از حاج قاسم دارند.

به گزارش فت فتو، «مهدی بازمانده» رییس جهاددانشگاهی استان کرمان نیز در این مراسم گفت: امنیت و اقتدار کشور مدیون خون شهدا است.

وی جهاددانشگاهی را برخواسته از متن انقلاب دانست و بیان کرد: جهاددانشگاهی در دوران جنگ، مسئولیت سازماندهی اعزام دانشجویان به جبهه را عهده‌دار بود. 

بازمانده با تبیین دستاوردهای جهاددانشگاهی اظهار کرد: رمز گشایی بی سیم های عراقی به عهده متخصصین جهاددانشگاهی بود.

وی با اشاره به ایثارگری های جهادگران در دوران هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: جهاددانشگاهی ۱۰۳ شهید در جنگ تحمیلی تقدیم نظام کرده است.

انتهای پیام




آزادگان ما در دوران اسارت به نظام وفادار بوده و آبروی ملت را حفظ کردند

منبع:ایـسنا
? آزادگان ما در دوران اسارت به نظام وفادار بوده و آبروی ملت را حفظ کردند