آزادسازی مسیر غربی کنارگذر خیابان بهمنیار کرمان

شهردار منطقه دو کرمان، از آزادسازی مسیر غربی کنارگذر «زیرگذر آزادی» واقع در خیابان «بهمنیار» و تملک و تخریب بیش‌از ۱۹۰۰ مترمربع عرصه‌ و اعیان خبر داد. به گزارش سرویس اقتصادی نذیر کرمان؛ علی رحیمی‌راد، با بیان اینکه تملک املاک کنارگذر خیابان بهمنیار «میدان آزادی» با همت و هم‌کاری واحد املاک و مستغلات شهرداری کرمان و […]

شهردار منطقه دو کرمان، از آزادسازی مسیر غربی کنارگذر «زیرگذر آزادی» واقع در خیابان «بهمنیار» و تملک و تخریب بیش‌از ۱۹۰۰ مترمربع عرصه‌ و اعیان خبر داد.

به گزارش سرویس اقتصادی نذیر کرمان؛ علی رحیمی‌راد، با بیان اینکه تملک املاک کنارگذر خیابان بهمنیار «میدان آزادی» با همت و هم‌کاری واحد املاک و مستغلات شهرداری کرمان و شهرداری منطقه دو، انجام شده است، گفت: ۱۱ ملک با قریب یک‌هزار و ۹۲۵  مترمربع عرصه ‌و اعیان در این پروژه تملک، تخریب و بارگیری شد.

شهردار منطقه دو کرمان بیان کرد: برای تملک املاک این مسیر تاکنون، ۸۴۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی عنوان کرد: تملک و بارگیری املاک طی یک ماه گذشته، به‌‌صورت شبانه‌‌روزی انجام شد.

شهردار منطقه دو با بیان اینکه عملیات تخریب در مورد یادشده به پایان رسیده و آسفالت بخشی از این مسیر نیز، انجام شده است، یادآور شد: با همت و همکاری‌‌های صورت‌گرفته، مسیر کنارگذر خیابان بهمنیار، از ابتدای این خیابان تا خیابان «والفجر» بازگشایی شده است.

انتهای خبر/کارگرزاده 

منبع: فارس




آزادسازی مسیر غربی کنارگذر خیابان بهمنیار کرمان

منبع:آرمـان
? آزادسازی مسیر غربی کنارگذر خیابان بهمنیار کرمان