آرامش خاطر شهروندان در روزهای بارانی هدف ماست

معاون خدمات‌ شهری شهردار کرمان گفت: تلاش و هدف همکاران ما در حوزه معاونت خدمات‌ شهری شهرداری کرمان، آرامش خاطر شهروندان در زمان بارندگی است. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمود ایرانمنش، از رفع نواقص در مسیر روان‌سازی هدایت آب‌های سطحی و لایروبی‌های گسترده در مناطق پنج‌گانه شهرداری خبر داد و گفت: کارشناسان حوزه […]


معاون خدمات‌ شهری شهردار کرمان گفت: تلاش و هدف همکاران ما در حوزه معاونت خدمات‌ شهری شهرداری کرمان، آرامش خاطر شهروندان در زمان بارندگی است.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمود ایرانمنش، از رفع نواقص در مسیر روان‌سازی هدایت آب‌های سطحی و لایروبی‌های گسترده در مناطق پنج‌گانه شهرداری خبر داد و گفت: کارشناسان حوزه معاونت خدمات‌ شهری نیز، با بررسی‌های مستمر تلاش می‌کنند مشکلات مسیرهای یادشده تا حد امکان، برطرف شود.

وی با بیان اینکه نقاط آبگیر شهر، کاهش چشم‌گیری داشته، ادامه داد: به معاونان خدمات‌ شهری مناطق پنج‌گانه، به‌صورت ویژه مأموریت داده‌ایم تمام نقاط آبگیر شهر شناسایی، بررسی و در نهایت اعلام شود.

معاون خدمات‌ شهری شهردار کرمان، از آماده‌باش تمام واحد‌ها و اکیپ‌های مرتبط با حوزه خدمات‌ شهری در زمان بارندگی خبر داد و با اشاره به توزیع برنامه‌ریزی‌ شده تانکر مخصوص آب‌کشی در مناطق، گفت: شهروندان در زمان بارندگی‌ها می‌توانند با شماره ۱۳۷ تماس بگیرند.

وی از آبکشی‌ها، بر اساس اولویت‌ تأکید کرد و گفت: وظیفه ما کمک به تمام شهروندان در زمان بارندگی است.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





آرامش خاطر شهروندان در روزهای بارانی هدف ماست

منبع: فــارس
? آرامش خاطر شهروندان در روزهای بارانی هدف ماست