آذرباد: اگر می‌خواستم به تیمی بروم استقلال را انتخاب می‌کردم

هافبک مس رفسنجان می‌گوید اگر می‌خواست به تیمی برود استقلال را انتخاب می‌کرد و جز این تیم به جایی نمی‌رفت. به گزارش فت فتو، محسن آذرباد در حاشیه اولین تمرین پیش فصل مس رفسنجان اظهار کرد: با توجه به بازیکنانی که اضافه شدند، سال خیلی خوبی می‌تواند باشد و مس رفسنجان حرف‌های زیادی برای گفتن […]

هافبک مس رفسنجان می‌گوید اگر می‌خواست به تیمی برود استقلال را انتخاب می‌کرد و جز این تیم به جایی نمی‌رفت.

به گزارش فت فتو، محسن آذرباد در حاشیه اولین تمرین پیش فصل مس رفسنجان اظهار کرد: با توجه به بازیکنانی که اضافه شدند، سال خیلی خوبی می‌تواند باشد و مس رفسنجان حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. با نفراتی که جذب شده‌اند، تیم شخصیت دیگری گرفته و با حضور پریرا و منشا هر توپی را به راحتی از دست نمی‌دهیم.

او درباره پیشنهاداتش از سپاهان و استقلال گفت: جا دارد از هواداران استقلال تشکر کنم که من لطف داشتند اما باید بگویم با باشگاه مس رفسنجان یک فصل دیگر قرارداد دارم و امسال هم در خدمت این تیم هستم. باشگاه مس بسیار برای من زحمت کشید و با تمام توانم در خدمت مس رفسنجان خواهم بود. من هنوز با باشگاه صحبتی نکردم چون قرارداد دارم.

هافبک مس رفسنجان با بیان این‌که از ابتدای فصل پیشنهاد زیاد داشته است، گفت: جدی‌ترین پیشنهادم از استقلال بود و مدیر برنامه‌ام با این باشگاه صحبت کرده بود. اگر می‌خواستم به تیمی بروم استقلال را انتخاب می‌کردم و به جز این تیم جایی نمی‌رفتم. باشگاه مس رفسنجان کوچک نیست و سال‌های آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. محمد ربیعی بسیار برای من ارزشمند است و با  توجه به قراردادم می‌مانم.

او ادامه داد: مس رفسنجان سال گذشته بسیار خوب جلو رفت اما این باعث شد که توقع‌ها بالاتر برود و فشار روی بازیکنان و کادر فنی بیشتر شود. ما تیم با شخصیتی هستیم و امسال امیدوارم نتایج خوبی به دست آوریم و جایگاهمان را نسبت به سال گذشته بهتر کنیم.

انتهای پیام




آذرباد: اگر می‌خواستم به تیمی بروم استقلال را انتخاب می‌کردم

منبع: ایـسنا
? آذرباد: اگر می‌خواستم به تیمی بروم استقلال را انتخاب می‌کردم