آخرین وضعیت سیل در کرمان/انسداد راه ۱۳۲ روستا و قطع برق و آب برخی مناطق

کرمان– فت فتو– مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با تشریح آخرین وضعیت امدادرسانی به مناطق سیل زده در جنوب این استان گفت که تلاش برای بازگشایی راه ۱۳۲ روستا و نیز برقراری اتصال برق و آب برخی روستاها همچنان ادامه دارد. به گزارش فت فتو مجید سعیدی ظهر سه شنبه در گفت وگوی زنده با […]

کرمانفت فتو– مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با تشریح آخرین وضعیت امدادرسانی به مناطق سیل زده در جنوب این استان گفت که تلاش برای بازگشایی راه ۱۳۲ روستا و نیز برقراری اتصال برق و آب برخی روستاها همچنان ادامه دارد.

به گزارش فت فتو مجید سعیدی ظهر سه شنبه در گفت وگوی زنده با شبکه خبر اظهارداشت: راه ۱۶۵ روستا مسدود شده بود که راه ۳۳ روستا تاکنون بازگشایی شده است.

به گفته وی ۹ راه اصلی، فرعی و بین استانی در مجموع در نتیجه تخریب پل یا خسارت سیلاب مسدود شده بود که تنها سه راه باقی مانده و تلاش برای برقراری ارتباط آنها جریان دارد.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی قدرتمند طی ۲ روز اخیر ۹ شهرستان استان را دچار مشکلات بیشتری کرده است افزود: یکهزار و ۷۲۵ منزل شهری و روستایی دچار آبگرفتگی شدید و ورود گل و لای شدند که کار تخلیه در آنها جریان دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان اظهارداشت: برق ۳۵ روستا در شهرستان های جنوب استان کرمان قطع شده بود که برق ۱۴ روستا برقرار شده و تلاش برای برقراری برق سایر روستاها هم ادامه دارد.

سعیدی همچنین گفت: آب ۵۰ روستا قطع شده بود که با تلاش های انجام شده شبکه آب روستاها تاکنون برقرار شده و همچنان آب ۱۷ روستای دیگر قطع است؛ تامین آب در این روستا ها با آبرسانی سیار یا توزیع آب معدنی درحال انجام است.

آخرین وضعیت سیل در <a href=کرمان/انسداد راه ۱۳۲ روستا و قطع برق و آب برخی مناطق” height=”467″ src=”https://img9.irna.ir/d/r2/2021/11/16/3/169200091.jpg” width=”700″>

فرونشست زمین در منوجان

وی تاکید کرد: همچنین در روستای گنج آباد شهرستان منوجان فرونشست زمین داشتیم که آسیب جدی به برخی واحدهای آنجا وارد آمده است.

به گفته سعیدی توزیع بسته های غذایی و معیشتی و نیز امدادرسانی با تحویل چادر توسط هلال احمر و دیگر گروه های جهادی و اداری در جریان است.

وی گفت: آمادگی هلال احمر و نیروی انتظامی برای امدادرسانی هوایی در برخی مناطق کوهستانی که دسترسی به آنها مقدور نبوده وجود دارد اما منتظر مهیا شدن شرایط جوی هستیم.




آخرین وضعیت سیل در کرمان/انسداد راه ۱۳۲ روستا و قطع برق و آب برخی مناطق

منبع: ایرنـا
? آخرین وضعیت سیل در کرمان/انسداد راه ۱۳۲ روستا و قطع برق و آب برخی مناطق