آخرین جزئیات وقوع سیل در شهرستان جیرفت

مدیر اداره کل مدیریت بحران استانداری کرمان آخرین وضعیت دو بخش مرکزی و اسماعیلیه شهرستان جیرفت پس از وقوع سیل در این شهرستان را تشریح کرد. حمید سالخورده در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ در خصوص وقوع سیل در شهرستان جیرفت گفت: در ساعات بعداز‌ظهر روز گذشته در بخش مرکزی و اسماعلیه […]

مدیر اداره کل مدیریت بحران استانداری کرمان آخرین وضعیت دو بخش مرکزی و اسماعیلیه شهرستان جیرفت پس از وقوع سیل در این شهرستان را تشریح کرد.

حمید سالخورده در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ در خصوص وقوع سیل در شهرستان جیرفت گفت: در ساعات بعداز‌ظهر روز گذشته در بخش مرکزی و اسماعلیه شهرستان جیرفت وقوع سیل گزارش شد و در بخش مرکزی بین دو پل قدیم و جدید سه تیر برق اصلی فشار قوی دچار شکستگی و از حالت پایدار خارج شده بود.

مدیر اداره کل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به شکستگی ۵ الی ۶ تیر برق فرعی در منطقه ادامه داد: با قطع برق سه تیر اصلی فشار قوی برق روستاهایی همچون دشت‌کوچ، جنگل‌آباد و دیگر روستاهای منتهی به خط حوزه اسماعیلیه قطع شده که برق ۷۰ درصد روستاهای منطقه تا ساعت ۲ بامداد به حالت پایدار رسید و وارد شبکه شد.

وی بیان کرد: در بخش اسماعیلیه نیز تعدادی از تیرهای برق شکسته شده بود که با استفاده از تریلی‌های کفی، تیر برق انتقال دادیم و هم اکنون در حال نصب هستند و تا دو ساعت آینده تمام روستاهای منطقه برق‌دار خواهند شد.

سالخوره ضمن اشاره به مسدود بودن مسیر بخش اسماعیلیه به شهرستان فاریاب عنوان کرد: پلی در این مسیر معیوب و منجر به ترافیک سنگین در این مسیر شده بود که با تلاش و همت نیروهای راهداری مسیر مسدود شده را بازگشایی کردیم و همچنین مسیر فرعی ایجاد کرده‌ایم تا رفت و آمد به روال عادی خود بازگردد.

مدیر اداره کل مدیریت بحران استانداری کرمان با بیان اینکه هم‌اکنون مشکل خاصی در منطقه نیست، خاطرنشان کرد: با توجه به خسارت ایجاد شده در مزارع، جهاد کشاورزی در حال برآورد اولیه خسارت به باغات است و همچنین در حوزه مسکن نیز بنیاد مسکن ارزیابی لازم را در حوزه خسارت احتمالی را انجام خواهد داد تا بتوانیم تدابیر لازم را بیاندیشیم.

انتهای خبر/م




آخرین جزئیات وقوع سیل در شهرستان جیرفت

منبع:آرمـان
? آخرین جزئیات وقوع سیل در شهرستان جیرفت