آخرین آمار استان کرمان از وضعیت بیماری کرونا/تزریق بیش از ۷۸۵ هزار دُز واکسن

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان آخرین آمار استان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ را تشریح کرد و گفت: موارد جدید بستری در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۲۳۹ مورد بوده است. به گزارش فت فتو از کرمان، مهدی شفیعی امروز در تشریح آخرین آمار استان کرمان […]


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان آخرین آمار استان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ را تشریح کرد و گفت: موارد جدید بستری در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۲۳۹ مورد بوده است.

به گزارش فت فتو از کرمان، مهدی شفیعی امروز در تشریح آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا در استان موارد بستری قطعی در استان را یک‌هزار و ۱۹۰ مورد  اعلام و اظهار کرد: موارد مثبت بستری در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی استان در کرمان ۶۸۸ نفر، رفسنجان ۵۸ نفر، جیرفت ۲۴۲ نفر، بم ۸۴ نفر و سیرجان ۱۱۸ نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان کرمان را از ابتدا تاکنون ۳۳ هزار و ۲۸۴ نفر دانست و عنوان کرد: موارد جدید بستری در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۲۳۹ مورد بود که تنها ۱۴۲ مورد مربوط به مرکز استان است.

وی تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا  در ۲۴ ساعت گذشته را ۱۹ نفر اعلام و خاطرنشان کرد: مجموع جانباختگان بر اثر کرونا در استان کرمان به ۴ هزار و ۱۳ نفر رسیده است.

شفیعی در خصوص واکسن تزریق شده در استان کرمان نیز اظهار داشت: واکسن تزریق شده نوبت اول ۶۱۰ هزار و ۱۹۳ دُز و واکسن تزریق شده نوبت دوم در استان نیز ۱۷۵ هزار و ۵۲۵ دُز است.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق





آخرین آمار استان کرمان از وضعیت بیماری کرونا/تزریق بیش از ۷۸۵ هزار دُز واکسن

منبع:فــارس
? آخرین آمار استان کرمان از وضعیت بیماری کرونا/تزریق بیش از ۷۸۵ هزار دُز واکسن