آخرین آمار از وضعیت بیماری کرونا در استان کرمان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در حال حاضر ۸۴۹ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان بستری هستند. به گزارش فت فتو از کرمان، مهدی شفیعی عصر امروز در تشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان کرمان اظهار کرد: موارد بستری قطعی ابتلا به کرونا هم‌اکنون در بیمارستان‌های استان کرمان ۸۴۹ مورد […]


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در حال حاضر ۸۴۹ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان بستری هستند.

به گزارش فت فتو از کرمان، مهدی شفیعی عصر امروز در تشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان کرمان اظهار کرد: موارد بستری قطعی ابتلا به کرونا هم‌اکنون در بیمارستان‌های استان کرمان ۸۴۹ مورد است که به تفکیک در کرمان ۴۹۶ نفر، رفسنجان ۲۹ نفر، جیرفت ۱۲۲ نفر، بم ۶۳ نفر و سیرجان ۱۳۹ نفر بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان کرمان را ۳۷ هزار و ۵۴۶ مورد و موارد جدید بستری در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های استان را ۱۴۷ مورد عنوان کرد.

 وی تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا  در ۲۴ ساعت گذشته در استان را ۱۸ نفر و مجموع فوتی‌های کرونایی در استان را ۴ هزار و ۴۵۲ نفر برشمرد.

شفیعی خاطرنشان کرد: واکسن تزریق شده نوبت اول در استان ۸۱۲ هزار و ۱۲۰ دز و نوبت دوم ۴۳۸ هزار و ۹۲۸ دز بوده است.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب





آخرین آمار از وضعیت بیماری کرونا در استان کرمان

منبع:فــارس
? آخرین آمار از وضعیت بیماری کرونا در استان کرمان