آبگرفتگی در معابر کرمان/هواشناسی: بارش‌ها تا آخر وقت امشب ادامه دارد

کرمان- فت فتو- بارش باران که از عصر شنبه در برخی نقاط استان کرمان شروع شده همچنان جریان دارد، در بعضی مناطق مثل شهر مرکز استان نیز سبب آبگرفتگی در برخی معابر شده و این درحالی است که هواشناسی می‌گوید بارش‌ها تا اواخر امشب ادامه خواهد داشت. به گزارش فت فتو بارش باران در شهر […]

کرمان- فت فتو- بارش باران که از عصر شنبه در برخی نقاط استان کرمان شروع شده همچنان جریان دارد، در بعضی مناطق مثل شهر مرکز استان نیز سبب آبگرفتگی در برخی معابر شده و این درحالی است که هواشناسی می‌گوید بارش‌ها تا اواخر امشب ادامه خواهد داشت.

به گزارش فت فتو بارش باران در شهر کرمان که از حوالی نیمه‌شب شروع شده است همچنان در روز یکشنبه نیز ادامه دارد؛ معمولا همزمان با شروع بارش ها در شهر کرمان بیشتر معابر دچار آبگرفتگی می شوند که تردد در شریان های ارتباطی شهری را نیز درگیر می کند.

اصلاح هندسی برخی معابر، ترمیم آسفالت و بازسازی کنارگذرها از جمله ضروریات شهری در کرمان و دیگر شهرهای استان کرمان است تا در هنگام شروع بارش ها شهروندان کمتر شاهد چنین مشکلاتی باشند.

بارش‌ها در بیشتر نقاط استان به شکل باران و در برخی نقاط از جمله مناطق کوهستانی مثل شهرستان رابُر به صورت برف جریان دارد.

جزییات پیش‌بینی هواشناسی

هواشناسی کرمان اعلام کرده بارش ها تا اواخر امشب ادامه می یابد و از فردا شاهد کاهش دما خواهیم بود.

حمیده حبیبی رییس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان کرمان در گفت وگو با خبرنگار فت فتو با بیان اینکه بارش باران در مناطق مختلف این استان و بارش برف در ارتفاعات تا اواخر وقت امشب ادامه خواهد داشت گفت: بیشترین  حجم بارش ها برای مناطق مرکزی استان، شمال و جنوب غرب کرمان پیش بینی می شود. 
وی  اظهار داشت: همچنین بارش برف در ارتفاعات مانند سرچشمه و رابر از شب قبل آغاز شده است. 
رییس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان کرمان، میزان بارش باران تا ساعت ۹ صبح امروز را در شهر کرمان ۹.۳ میلمیتر اعلام و تصریح کرد: از فردا بعد از خروج سامانه بارشی از استان تا سه شنبه شاهد افت نسبی دما خواهیم بود. 
وی همچنین از آغاز وزش باد همزمان با ناپایداری های جوی در استان کرمان خبر داد و گفت: این پدیده در شرق این استان بیشتر خود را نشان خواهد داد.




آبگرفتگی در معابر کرمان/هواشناسی: بارش‌ها تا آخر وقت امشب ادامه دارد

منبع: ایرنـا
? آبگرفتگی در معابر کرمان/هواشناسی: بارش‌ها تا آخر وقت امشب ادامه دارد