آبگرفتگی خانه های روستایی/راه دسترسی به ۳ روستای رودبار مسدود شد

کرمان – مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به بروز سیلاب در برخی از روستاهای جنوب کرمان گفت: تلاش برای امداد رسانی و کمک به مردم ادامه دارد. مجید سعیدی در گفتگو با مهر اظهارداشت: هم اکنون شاهد جاری شدن سیلاب در روستاهای برخی از شهرستان‌ها از جمله رودبار و قلعه گنج هستیم. وی […]

کرمان – مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به بروز سیلاب در برخی از روستاهای جنوب کرمان گفت: تلاش برای امداد رسانی و کمک به مردم ادامه دارد.

مجید سعیدی در گفتگو با مهر اظهارداشت: هم اکنون شاهد جاری شدن سیلاب در روستاهای برخی از شهرستان‌ها از جمله رودبار و قلعه گنج هستیم.

وی افزود: راه برخی از روستاهای رودبار جنوب به دلیل صعب العبور بودن مسدود می‌باشد اما در مجموع به دلیل بسته بودن راههای به ۳ روستای رودبار هنوز امدادرسانی نشده و امکان پرواز بالگرد هم وجود ندارد ضمن اینکه دو روستای قلعه گنج نیز دچار آبگرفتگی شده است.

سعیدی بیان کرد: برق ۱۷ منطقه در منوجان قطع شده که عمدتاً به دلیل افتادن تیرهای برق است که تلاش برای حل مشکل ادامه دارد. همچنین گزارشهای مبنی بر قطعی برق در ریگان و قلعه گنج نیز دریافت کردیم.

وی بیان کرد: توزیع چادر، پتو و مواد غذایی در مناطق سیل زده ادامه دارد.

کد خبر ۵۴۰۱۷۴۱




آبگرفتگی خانه های روستایی/راه دسترسی به ۳ روستای رودبار مسدود شد

منبع: مــهر
? آبگرفتگی خانه های روستایی/راه دسترسی به ۳ روستای رودبار مسدود شد