آبرسانی بسیج سازندگی به ۷ روستای شهرستان بافت

فرمانده سپاه شهرستان بافت گفت: تجهیزات برای آبرسانی به ۱۱ روستا فراهم شده و تا کنون ۷ روستا آبرسانی شده و برای ادامه کار نیازمند همکاری دستگاه‌ها هستیم. به گزارش نذیر کرمان از شهرستان بافت، سرهنگ امام‌بخش فرمانده سپاه شهرستان بافت امروز در جلسه شورای اداری اظهار داشت: در سطح شهرستان نزدیک به ۵۰ روستا […]


فرمانده سپاه شهرستان بافت گفت: تجهیزات برای آبرسانی به ۱۱ روستا فراهم شده و تا کنون ۷ روستا آبرسانی شده و برای ادامه کار نیازمند همکاری دستگاه‌ها هستیم.

به گزارش نذیر کرمان از شهرستان بافت، سرهنگ امام‌بخش فرمانده سپاه شهرستان بافت امروز در جلسه شورای اداری اظهار داشت: در سطح شهرستان نزدیک به ۵۰ روستا فاقد آب آشامیدنی هستند که برای ۱۱ روستا تجهیزات فراهم کرده‌ایم و ۷ روستا آبرسانی انجام شده است.

 وی ادامه داد: متاسفانه کمکی از ادارات برای آبرسانی مابقی روستاها نشده است و اگر آبرسانی انجام نشود مابقی تجهیزات ۴ روستا برگشت می‌خورد.

 فرهاد آراسته فرماندار شهرستان بافت نیز با اشاره به اقتدار دیپلماسی دولت اظهار داشت: سرلوحه کار مسؤولان خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع باشد.

 وی عنوان کرد: مشکل شهرستان در آبرسانی روستاها، نبود بیل زنجیری است که اداره آب و فاضلاب مسؤول پیگیری آن بوده و باید نسبت به تأمین آن اقدام کند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





آبرسانی بسیج سازندگی به ۷ روستای شهرستان بافت

منبع: فــارس
? آبرسانی بسیج سازندگی به ۷ روستای شهرستان بافت