آئین یادواره شهداء در استان کرمان

در سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین پانزدهم خرداد ائین یادواره شهدا در گوشه و کنار استان کرمان دیشب و امروز برگزار شد. به گزارش نذیر کرمان، .در فضایی اکنده از معنویت یادواره ۳۸ شهید والا مقام و  ۸ شهید گمنام  دهستان دشتخاک زرند  با حضور مردم و مسئولان محلی برگزار شد […]

در سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین پانزدهم خرداد ائین یادواره شهدا در گوشه و کنار استان کرمان دیشب و امروز برگزار شد.

به گزارش نذیر کرمان، .در فضایی اکنده از معنویت یادواره ۳۸ شهید والا مقام و  ۸ شهید گمنام  دهستان دشتخاک زرند  با حضور مردم و مسئولان محلی برگزار شد

سردار قاسمی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در این مراسم  شناخت ابعاد شخصیتی حضرت امام راحل (ره )  و برگزاری یادواره های شهدا را یکی از مهم‌ترین راههای شناخت جبهه حق علیه باطل دانست.

وی با اشاره به اینکه فتنه ها در کشور تمامی ندارد و دشمن با هر بهانه ای به دنبال ایجاد فتنه،تفرقه  و ضربه زدن به کشور است افزودوظیفه ما در حال حاضر  این است که باید خود را واکسینه کرده و آسیب شناسی فتنه ها برای خنثی کردن آنها در اولویت قرار دهیم و راه مقابله با آنها را اجرایی کنیم.
در سیرجان هم یادواره  ۲۳ شهید پاریز در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد .
در این مراسم یکی از روحانیون پاریزگفت: امروز هر چه داریم از عزت و سربلندی امام خمینی (ره) و شهداء و بویژه شهدای  ۱۵ خرداد است و حضور در یادواره ها و مجالس شهدا توفیقی است که لطف شهداست و شما مهمان شهدا هستید.
در امین شهر انار هم به مناسبت سالروز قیام ۱۵ خرداد شب شعری برگزار شد که در ان شاعران به شعر موضوعی پرداختند.




آئین یادواره شهداء در استان کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? آئین یادواره شهداء در استان کرمان