آئین افتتاحیه نخستین کلاس داوری درجه ۳فوتبال ایران در ماهان

رئیس هیات فوتبال ماهان از آئین افتتاحیه کلاس داوری درجه ۳ فوتبال ایران در سالن بخشداری ماهان خبر داد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری« نذیر کرمان»؛ سعید قلی زاده رئیس هیات فوتبال ماهان ضمن خوش امدگویی به مسئولین، مدعوین و  شرکت کنندگان گفت: در خصوص آموزش هیات فوتبال ماهان دو برنامه مهم در سال […]

رئیس هیات فوتبال ماهان از آئین افتتاحیه کلاس داوری درجه ۳ فوتبال ایران در سالن بخشداری ماهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری« نذیر کرمان»؛ سعید قلی زاده رئیس هیات فوتبال ماهان ضمن خوش امدگویی به مسئولین، مدعوین و  شرکت کنندگان گفت: در خصوص آموزش هیات فوتبال ماهان دو برنامه مهم در سال قبل و امسال را اجرایی شد، برگزاری کلاس مربیگری درجه D فوتبال آسیا و  کلاس داوری درجه ۳ فوتبال ایران در ماهان، که پس از ۴۴ سال از فعالیت هیات فوتبال ماهان برای اولین مرتبه این مهم صورت‌ پذیرفت و تنها بخش در کشور می‌باشیم که این کلاس‌ها را برگزار کردیم.

وی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ اولین کلاس آموزشی در جنوب شرق کشور می‌باشد که توسط هیأت فوتبال ماهان با همکاری هیأت فوتبال شهرستان و استان کرمان برگزار شد.

رئیس هیات فوتبال ماهان افزود: این کلاس باحضور ۳۵نفر از خواهران و برادران  به مدت ۴روز در ماهان درحال برگزاری‌ست که از این تعداد ۲۵نفر از شهر ماهان و۱۰نفر دیگر از سراسراستان کرمان می‌باشند.

انتهای خبر/ تاج الدینی
 




آئین افتتاحیه نخستین کلاس داوری درجه ۳فوتبال ایران در ماهان

منبع:آرمـان
? آئین افتتاحیه نخستین کلاس داوری درجه ۳فوتبال ایران در ماهان