‍  دستگیری دو گروه شکارچی غیرمجاز در قلعه گنج

سلمان کرمی گفت: در جریان بازرسی محیطی ، شکارچی با جا گذاشتن یک قبضه اسلحه پی سی پی، چند قطعه پرنده و یکی از سرنشینان وسیله نقلیه، اقدام به فرار می کند که با توجه به دستگیری یکی از سرنشینان،  ضمن هماهنگی با فرمانده یگان استان و از تعقیب و مراقبت پس از یاداشت شماره […]

سلمان کرمی گفت: در جریان بازرسی محیطی ، شکارچی با جا گذاشتن یک قبضه اسلحه پی سی پی، چند قطعه پرنده و یکی از سرنشینان وسیله نقلیه، اقدام به فرار می کند که با توجه به دستگیری یکی از سرنشینان،  ضمن هماهنگی با فرمانده یگان استان و از تعقیب و مراقبت پس از یاداشت شماره پلاک پایان منصرف شدیم.

به گزارش فت فتو،سلمان کرمی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قلعه گنج گفت: مامورین یگان شهرستان طی دو روز ماموریت گشت و کنترل مناطق، موفق به دستگیری دو گروه شکارچی غیر‌مجاز شدند.

کرمی عنوان کرد: مامورین یگان حفاظت پس از بیتوته شبانه، صبح روز جمعه در زیستگاه چاه سیاهی موفق به دستگیری یک نفر متخلف به همراه یک قبضه سلاح شکاری ساچمه زنی، قبل از هر گونه تیراندازی به سمت حیات وحش، شدند.

وی افزود: در ادامه این ماموریت، در پی شنیدن صدای شلیک در منطقه گورکورش، محیط بانان سریعاً به محل مراجعه کرده و یک دستگاه خودرو  پژو پارس را که با دیدن خودرو سازمانی محیط زیست در حال فرار بود را متوقف می کنند.

کرمی اظهار کرد: در جریان بازرسی محیطی ، راننده با جا گذاشتن یک قبضه اسلحه پی سی پی، چند قطعه پرنده و یکی از سرنشینان وسیله نقلیه، اقدام به فرار می کند که با توجه به دستگیری یکی از سرنشینان،  ضمن هماهنگی با فرمانده یگان استان و از تعقیب و مراقبت پس از یاداشت شماره پلاک پایان منصرف شدیم.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قلعه گنچ با اشاره به هماهنگی انجام شده و دستور قاضی کشیک مبنی بر توقیف خودرو عنوان کرد: در پایان این ماموریت یک قبضه اسلحه ساچمه زنی دولول، یک قبضه اسلحه پی سی پی و چند قطعه پرنده کشف و ضبط و پرونده متخلفین جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارجاع شد.
انتهای پیام/پناهی




‍  دستگیری دو گروه شکارچی غیرمجاز در قلعه گنج

منبع:آرمـان
? ‍  دستگیری دو گروه شکارچی غیرمجاز در قلعه گنج