‌راهبری ائمه جمعه زمینه کاهش جرایم را فراهم می‌کند

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: همراهی ائمه جمعه در توسعه فرهنگ اسلامی و ایرانی و پیشگیری از بروز دعاوی و تخلفات در جامعه تاثیر بسزایی دارد. به گزارش . فت فتو از کرمان، یدالله موحد رییس کل دادگستری استان کرمان  در دیدار با امام جمعه شهرستان سیرجان گفت: پایین آمدن آستانه تحمل در جامعه یکی از مهم‌ترین دلایل […]

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: همراهی ائمه جمعه در توسعه فرهنگ اسلامی و ایرانی و پیشگیری از بروز دعاوی و تخلفات در جامعه تاثیر بسزایی دارد.

به گزارش . فت فتو از کرمان، یدالله موحد رییس کل دادگستری استان کرمان  در دیدار با امام جمعه شهرستان سیرجان گفت: پایین آمدن آستانه تحمل در جامعه یکی از مهم‌ترین دلایل افزایش دعاوی و اختلافات است و روحانیون و ائمه جمعه و جماعت میتوانند با تشریح سفارشات دین مبین اسلام درباره سعه صدر و صبر، آستانه تحمل مردم را افزایش داده و از این مسیر زمینه کاهش تخلفات و دعاوی را فراهم کنند.

او تصریح کرد: ریشه بسیاری از جرائم ریشه در مسائل اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و … است و از این رو هر تلاشی در زمینه بهبود وضعیت فرهنگی، معیشتی و اقتصادی جامعه منجر به آسایش روانی مردم و پیشگیری از جرایم و تخلفات می شود.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان در ادامه از عملکرد مدیران قضایی، قضات و کارمندان دادگستری تشکر ‌کرد.

سید احمد حسینی، امام جمعه سیرجان هم از تعامل و همکاری مجموعه دادگستری تشکر کرد.

انتهای پیام/س




‌راهبری ائمه جمعه زمینه کاهش جرایم را فراهم می‌کند

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? ‌راهبری ائمه جمعه زمینه کاهش جرایم را فراهم می‌کند